سرویس استریم تلویزیونی اپل سپتامبر امسال از راه می‌رسد

شرکت اپل در سال گذشته پس از خرید کمپانی Beats, خود را برای عرضه یک سرویس استریم موسیقی ( احتمالا به مانند Spotify) در کنفرانس جهانی برنامه نویسان امسال (WWDC 15) آماده می کند اما خبر ها حاکی از آن است که سرویس موسیقی تنها سرویس استریمی نیست که کاربران اپل می بایست منتظر آن باشند, پس از سال ها شایعات پیرامون تلویزیون اپل, این شرکت اولین قدم محکم خود را در این مورد برداشته است و البته باید بگویم که فعلا از یک تلویزیون سخت افزاری خبری نیست اما اپل در اولین قدم, می خواهد سرویس استریم تلویزیونی خود را نیز با بیش از ۲۵ کانال به راه بیندازد.

b1ee6ba7eacdb72552954f5e957304a8

راساس گزارش وال استریت ژورنال, سرویس استریم تلویزیونی اپل به مانند Netflix یا Hulu نخواهد بود و در واقع این شرکت بزرگ دنیای فناوری قصد ارائه سرویسی به مانند سرویس های کابلی تلویزیونی اما از طریق اینترنت را دارد و در آن به پخش زنده کانال های تلویزیونی بپردازد. براساس این گزارش این سرویس کار خود را با بیش از ۲۵ کانال آغاز خواهد کرد که کانال هایی مانند Fox , CBS و ABC جزئی از آنهاست و احتمالا HBO که حال یکی از شریک های تجاری اپل محسوب می شود نیز در سرویس حضور خواهد داشت. وال استریت ژورنال همچنین ادعا می کند شبکه NBCUniversal به علت اینکه خود یک سرویس کابلی ارائه می کند, علاقه ای به پیوستن به سرویس اپل از خود نشان نداده است.
سرویس تلویزیونی اپل در WWDC 15 معرفی خواهد شد و احتمالا در اکتبر و بهمراه نسل جدید آیفون ها عرضه خواهد شد. هزینه ماهیانه این سرویس بین ۳۰ تا ۴۰ دلار در ماه برای استفاده در آیفون, آیپد, مک و اپل تی وی خواهد بود

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights