درز تصاویری از مشخصات سخت افزاری مکبوک ایر جدید

به تازگی تصاویر جدیدی در وبسایت چینی Feng.com توسط فردی منتشر شده است که ادعا می‌کند مربوط به مکبوک ایر ۲۰۱۵ است که هفته آینده در کنفرانس خبری اپل معرفی خواهد شد. این تصاویر که از کارخانه Foxconn به بیرون درز کرده است و شباهتی به نسل ۱۲ اینچی مکبوک ایر که قرار است با صفحه نمایش رتینا عرضه شود ندارد، لذا احتمالا شاهد معرفی این نسل در کنفرانس هفته آینده نباشیم و صرفا شاهد یک آپدیت کوچک برای این خانواده خواهیم بود.

با توجه به این تصاویر، مدل پایه مکبوک ایر، MacBookAir7,2 نام دارد و دارای پردازنده Core i5 با قدرت ۱.۶GHz است. همچنین گرافیک این مدل نیز از نوع Intel HD ۶۰۰۰ است. این مدل پایه با رم ۴ گیگ ارائه خواهد شد و دارای رزولوشن صفحه ۱۴۴۰×۹۰۰ است.

219767

نکته قابل توجه در این تصاویر، سیستم عامل نصب شده بر روی آن است که شماره ساخت ۱۴C2043 را نمایش می‌دهد. این نسخه عمومی نیست و احتمال داده می‌شود بیلد داخل سازمانی برای تست بر روی سخت‌افزار‌ها باشد.

219758

در ادامه این تصاویر، چارتی از ۳ مدل اصلی مکبوک ایر ۱۳.۳ اینچی منتشر شده است. در این چارت، دو مدل پایه که از پردازنده ۱.۶GHz Core-i5 بهره می‌برند، به ترتیب با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگ SSD و ۴ گیگ رم عرضه خواهند شد و مدل آخر که بالاتر مدل آن نیز است، دارای پردازنده Core i7 با قدرت ۲.۲GHz و رم ۸ گیگ به همراه ۵۱۲ گیگ SSD خواهد بود.

219764

در ادامه می‌توانید اطلاعات بیشتری از سخت‌افزار‌های این مدل را مشاهده کنید.

219757

219760

219763

219755

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.