تمرکز بر روی پایداری و بهینه سازی٬ بخشی از iOS 9 خواهد بود.

تمرکز بر روی پایداری و بهینه سازی٬ بخشی از iOS 9 خواهد بود.

با نزدیک شدن به تابستان و کنفرانس جهانی برنامه نویسان اپل یا همان WWDC 15, باید هر روز در انتظار شنیدن شایعه جدیدی از نسخه بعدی سیستم عامل های اپل باشیم٬ در این کنفرانس که احتمالا حوالی جون ۲۰۱۵ برگزار خواهد شد٬‌ نسخه بعدی iOS ملقب به iOS9 و همچنین نسخه مک ۱۰.۱۱ منتشر خواهد شد. در جدیدترین شایعه پیرامون iOS 9 , دقایقی پیش به نقل از منبعی درون اپل٬ این شرکت در نسخه بعدی iOS ٬ بیش از هر چیز تمرکز خود را بر روی پایداری٬ بهینه سازی و افزایش سرعت این سیستم عامل در دیوایس ها گذاشته است.

3b0e32d4e8bea8136ec81b8ea9e1358a.png

تمرکز بر روی پایداری٬ بهینه سازی و افزایش سرعت چیز جدیدی در اپل نیست٬ اپل در سال ۲۰۰۹ و در هنگام معرفی نسخه پلنگ برفی مک یا همان snow leopard 10.6 نشان داد که هر چند سال یکبار و پس از اضافه کردن انبوهی از امکانات٬ باید در یک جا ایستاد و تمرکز اصلی را بر روی پایداری٬ بهینه سازی و افزایش سرعت قرار داد و نه اضافه کردن امکانات جدید و ناپایدار کردن بیش از حد سیستم عامل.
براساس گزارش ارائه شده٬ در سال ۲۰۱۵, iOS 9 به همراه بهبود در عملکرد درونی سیستم منتشر خواهد شد٬ مهندسان اپل بر روی برطرف سازی باگ ها و افزایش سرعت و پایداری در نسخه جدید سیستم عامل تمرکز بسیار زیادی کرده اند ٬‌در کنار این٬ اپل به تلاش خود جهت کاهش فضای اشغالی سیستم عامل به خصوص برای دیوایس های ۱۶ گیگ ادامه خواهد داد.

نسخه iOS 8 که از ماه سپتامبر در دسترس هست٬ همچنان پس از دریافت چندین آپدیت٬ نتوانسته است از جهت برطرف سازی باگ های سیستم کاربران را راضی کند٬ به نظر کاربران باید تا iOS 9 برای داشتن یک سیستم عامل کاملا پایدار صبر کنند. این حرکت اپل تا حدود زیادی منطقی به نظر می رسد٬ پس از تغییر ظاهر کلی سیستم عامل در iOS 7 و سپس اضافه کردن انبوهی از قابلیت خاص و بازگشایی بیش از پیش سیستم عامل برای برنامه نویسان در iOS 8 ٬ حال به نظر زمان مناسبی می آید برای یک خانه تکانی کامل برای رفع تمامی باگ ها.
البته این به این معنا خواهد بود که قابلیت جدیدی در iOS 9 نخواهیم دید٬‌ تا پیش از شایعاتی پیرامون افزایش قابلیت های اپلیکیشن Maps و همچنین قابلیت تقسیم صفحه در آیپد را شنیده ایم.
در هر حال٬ می بایست تا کنفرانس wwdc 15 برای آشنا شدن با آخرین نسخه iOS صبر کرد.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۱

  1. پارسا

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ۲:۲۰ ب٫ظ

    واقعا الان مهمترین نکنته برای کاربران افزایش پایداری هست و نه قابلیت های جدید، بخصوص بعد از مشکلات بسیار بسیار زیادی که از بابت iOS 8 بوجود اومد و همچنان هم این مشکلات ادامه دارد.

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights