سافاری ۸.۰.۲, ۷.۱.۲ و ۶.۲.۲ عرضه شد

سافاری ۸.۰.۲, ۷.۱.۲ و ۶.۲.۲ عرضه شد

نزدیک به یک هفته پیش اپل آپدیت ۸.۰.۱ مرورگر سافاری را برای کاربران سیستم عامل OS X Yosemite عرضه کرد اما تنها دقایقی پس از انتشار، آنرا حذف کرد و هیچگونه خبری در خصوص علت آن نیز منتشر نشد. اما دقایقی پیش مجددا آپدیت جدیدی برای سافاری با ورژن ۸.۰.۲ توسط اپل عرضه شد که گویا جایگزین نسخه قبلی که حذف شد است. در کنار نسخه ۸.۰.۲، سافاری ۷.۱.۲ برای OS X Mavericks و سافاری ۶.۲.۲ برای نسخه‌های قدیمی‌تر مک نیز عرضه شده است.

210925

طبق گزارشات منتشر شده در نسخه جدید، در نسخه قبل پس از آپدیت کاربران امکان دسترسی به سافاری را از دست می‌دادند و به همین دلیل این نسخه به جهت رفع آن مشکل ارائه شده است.

طبق اطلاعات موجود در فایل Release Note، در سافاری ۸.۰.۲ مشکل سینک نشدن History در صورت خاموش بودن iCloud Drive، عدم پر شدن فیلد پسورد توسط iCloud در صورتی که دو دستگاه همزمان از iCloud Keychain استفاده کنند حل شده است. همچنین بهبود‌هایی در زمینه سیستم گرافیکی WebGL در دستگاه‌های دارای صفحه نمایش رتینا نیز مشاهده می‌شود.

و در نهایت در این نسخه امکان Import کردن اطلاعات مربوط به Username و Password ها از مرورگر فایر‌فاکس به سافاری نیز اضافه شده است.

این نسخه هم اینک از طریق مک اپ استور قابل دریافت است.

 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights