اپل: سرویس iTunes Connect از تاریخ ۲۲ تا ۲۹ دسامبر از دسترس خارج خواهد شد

هر سال با نزدیک شدن به کریسمس و تعطیلات سال نو، اپل نیز به مدت یک هفته به بعضی از کارکنان خود مرخصی میدهد تا به نوعی آن‌ها نیز از این تعطیلات لذت ببرند. به همین منظور، طبق بیانیه‌ی منتشر شده توسط اپل، تمام سرویس های منتهی به iTunes Connect از تاریخ ۲۲ تا ۲۹ دسامبر از دسترس خارج خواهد شد. این سرویس مورد استفاده تمام توسعه دهندگان برای ارسال اپلیکیشن‌های خود به اپ استور قرار میگیرد و در طول این مدت یک هفته‌ای تمام قسمت‌های آن، از قبیل، ارسال اپلیکیشن جدید یا آپدیت جدیدی برای اپلیکیشن‌های از پیش تایید شده و یا اضافه کردن In-App Purchases‌های جدید به آن‌ها غیر فعال خواهد بود. به همین منظور شما در طول این مدت امکان دسترسی به iTunes Connect برای ایجاد تغییرات در قسمت TestFlight Beta Testing را هم نخواهید داشت.

Screenshot 2014-12-04 14.41.23

همچنین اپل توضیح میدهد که اگر برنامه‌ی ارسالی شما تا قبل از ۱۸ دسامبر تایید شده باشد، میتوانید تاریخ ورود آن‌ به اپ استور را با استفاده از سرویس Schedule،‌ در یکی از روز‌های تعطیل قرار دهید، تنها در این صورت است که امکان ارائه اپلیکیشن شما وجود دارد.

بعد از اتمام این تعطیلات نیز، برای دسترسی به میزان دانلود یا خرید‌های آن در طول مدت تعطیل که به پرتال دسترسی نداشته‌اید، میتوانید از ابزار Autoingestion که در اختیار توسعه دهندگان قرار میگیرد استفاده کنید. توجه داشته باشید که ارائه گزارش توسط این ابزار ممکن است کمی زمان ببرد.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.