صحبت های گروه TaiG در خصوص پشتیبانی از iOS 8.2، ارائه نسخه مک و همکاری احتمالی با گروه Pangu

چند روزی از عرضه ابزار TaiG که به منظور جیلبریک iOS 8.0-8.1.1 برای کاربران ویندوز منتشر شده بود میگذرد. در حالی که امکان ریستور به iOS 8.1 نیز بسته شده است، بنابراین بهترین ابزار برای جیلبریک دستگاه خود در صورت آپدیت به iOS 8.1.1، ابزار TaiG خواهد بود. این گروه ساعاتی پیش در وبسایت Reddit بیانه‌ای منتشر کرده است و به برخی از سوالات و ابهامات به صورت مفصل پاسخ داده است. در ادامه با ما همراه باشید.

همانطور که اطلاع دارید iOS 8.2 در مرحله آزمایشی قرار دارد و تا به امروز تنها یک نسخه بتا از آن برای توسعه‌دهندگان عرضه شده است. برخی شایعات به گوش میرسید که ابزار TaiG از این نسخه نیز پشتیبانی میکند اما در عمل دیدیم که اینطور نیست و تنها تا نسخه ۸.۱.۱ امکان جیلبریک وجود دارد. اما این گروه رسما پشتیبانی از این نسخه را تایید کرد اما به دلایلی آنرا در نسخه عمومی برنامه غیر فعال کرده است.

در واقع، پشتیبانی از iOS 8.2 در برنامه وجود دارد و تیم، به صورت کامل آنرا پیاده کرده است، اما بدلیل اینکه این نسخه در حالت آزمایشی است و ممکن است باگ مورد استفاده برای جیلبریک این ورژن در نسخه نهایی پچ شود تصمیم گرفتیم آنرا غیر فعال کنیم و پشتیبانی از این نسخه را همزمان با عرضه نسخه نهایی آن فعال خواهیم کرد.

نکته عجیبی که در صحبت‌های این گروه به چشم میخورد، اطمینان از جیلبریک نسخه های آینده iOS است. بنظر میرسد این گروه با ابزار و باگ هایی که در دست دارد نسخه های متعددی از iOS را میتواند جیلبریک کند بنابراین آنها نگرانی چندانی از پچ شدن باگ‌هایی که در ابزار خود استفاده کردند ندارند.

این گروه در خصوص همکاری با گروه های دیگری نیز اظهار نظر کرده است:

خوشبختانه ما همکاران زیادی در کشور خود (چین) داریم، بنابراین اگر تعامل بیشتر باهم داشته باشیم میتوانید جیلبریک سریع‌تر و مطمئن تری را برای کاربران ارائه کنیم و احتمالا از گروه Pangu برای مکالمه رو به رو دعوت خواهیم کرد.

در خصوص نسخه تحت مک ابزار TaiG:

ما در حال توسعه این نسخه هستیم، اما هنوز تصمیم نگرفته‌ایم که چه زمانی آنرا منتشر کنیم، در واقع هنوز پروسه آن به اتمام نرسیده است.

و در نهایت این گروه این اطمینان را به تمام کاربران میدهد که برای بهبود برنامه، تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت.

 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights