۳۰۰ آیفون ۶ پلاس خم شده، خبر از صحت ادعای کاربران ناراضی می دهد؟ (ویدیو)

یک وبسایت اینترنتی تازه ساخت که “یکی از ۹ تا” نام دارد، در حال جمع آوری عکس آیفون ۶ پلاس های خم شده است تا مشخص کند که این دستگاه دارای مشکل اساسی بوده و موجب مسولیت پذیری اپل در این زمینه شود؛ اپل قبلا اعلام کرده بود، این مشکل تنها در تعداد محدودی از آیفون ۶ پلاس ها اتفاق افتاده است، اما اینطور که مشخص است مشکل گسترده تر از ادعای اپل می باشد.

 

83f630f7229a49ae6073f5238f1e840b.png

 

یقینا ما افراد آنتی اپل نیستیم، بلکه من به شخصه یکی از کاربران اکثر محصولات اپل می باشم و خودم آیفون ۶ پلاس دارم. ما قصد داریم تا با ایجاد آگاهی، اپل را مجبور به مسولیت پذیری در این زمینه و پاسخ در مورد این قضیه بکنیم. متاسفانه آنها اکثر کاربرانی را که در مورد خم شدن دستگاهشان شکایت می کنند رد کرده و به آنها که ادعا می کنند تنها با قرار دادن این گوشی در جیبشان خم شده است، وصله دروغگویی می زنند.

هدف ما در حال حاضر، گرفتن یک پاسخ واحد از اپل برای کاربرانی است که با یک آیفون ۶ پلاس خم شده به فروشگاه های اپل سر میزنند می باشد. در حال حاضر پاسخی که کاربران ناراضی ممکن است دریافت بکنند تنها به مسولان و مدیر فروشگاه بستگی دارد. بسیاری از فروشگا ها آیفون ۶ پلاس های خم شده را عوض کرده ولی بعضی از آنها از عوض کردن

 

این سایت یک ویدیو از ۳۰۰ آیفون ۶ پلاس منتشر کرده است، که در زیر می توانید آن را مشاهده بکنید:

 

 

لازم به ذکر است که انتشار این خبر مبنی بر صحت ادعای وبسایت فوق نمی باشد و در میان تصاویر منتشر شده بسیاری از تصاویر با فاصله چند عکس بصورت تکراری مشاهده شده است. احتمال اینکه این وبسایت با جهت گیری از سوی سایر رقبا قصد تخریب بازار اپل را داشته باشد چندان دور از ذهن نمی باشد.

 

منبع خبر: iClarified

برچسب ها:

دیدگاه ها ۱

  1. محمد مهدی

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ۸:۲۴ ب٫ظ

    همه ی این صحبت ها در باره ی خم شدن ایفون ها طبیعی هستش به دلیل سایز بزرگ حتی NOTE 4 هم خم میشه.

دیدگاه خود را ارسال کنید.