صحبت های جانی آیو در مورد یک ویژگی جالب ساعت اپل

جانی آیو، رئیس بخش طراحی شرکت اپل، به تازگی در ارتباط با موضوعات مختلفی از جمله ساعت اپل در موزه ی هنر مدرن شهر سانفرانسیسکو صحبت کرده است.
آیو گفته است که روند توسعه ی ساعت اپل در مقایسه با آیفون به دلیل وجود ابزارهای پوشیدنی پیش از این ساعت در بازار، سخت تر بوده است.
آیو همچنین اعلام کرده است که ساعت اپل دارای ویژگی جالبی خواهد بود که می تواند بدون ایجاد هیچ صدایی شما را از خواب بیدار کند.

 

84d812db6729a5f012d6ec1597163915

 

اگرچه این قابلیت، کاملا جدید نیست و پیش از این هم در ابزارهای پوشیدنی دیگری مشاهده شده است اما قطعا ویژگی جالبی به شمار می آید و کاربران بسیاری از آن لذت خواهند برد.
ساعت اپل در اوایل سال ۲۰۱۵ معرفی خواهد شد و به گفته ی تیم کوک، مدیر عامل شرکت اپل، با نزیک شدن به عرضه ی عمومی این ساعت جزئیات بیشتری از آن ارائه خواهد شد.

 

منبع خبر: ۹to5mac.com

برچسب ها:

دیدگاه ها ۳

  1. یونس میربهاالدین

    ۱۱ آبان ۱۳۹۳ ۶:۳۹ ب٫ظ

    خیلی دیر داره وارد بازار ابزارای پوشیدنی میشه

  2. آرش

    ۱۴ آبان ۱۳۹۳ ۹:۱۷ ق٫ظ

    چه جوری بدون صدا طرف رو بیدار می کنه ؟ با ویبره ؟

  3. هادی

    ۱۴ آبان ۱۳۹۳ ۱۰:۵۳ ق٫ظ

    دیر و زدود وارد شدن مهم نیست…مهم اینه که با قدرت وارد شی…یعنی یه ساعت بدی که دهن همه رو باز نگهداره…مثل وارد شدن آیفون به دنیای موبایل ها، شاید ۱۵ سال بعد از معرفی موبایل ها پا به عرصه گذاشت، اما یه حضور قدرتمند داشت…
    البته در مورد ساعت هم، هنوز نه تنها دیر نشده، اتفاقا زوده، هنوز چیزی به اسم ساعت هوشمند بین مردم جا نیافتاده و کسی برای خریدش له له نمی زنه…این یعنی هنوز بازار به اون حد خودش که باید برسه نرسیده…

دیدگاه خود را ارسال کنید.