درز اطلاعاتی از آفیس ۱۶ برای مک، بازطراحی و امکانات جدید [تایید شد]

درز اطلاعاتی از آفیس ۱۶ برای مک، بازطراحی و امکانات جدید [تایید شد]

بر اساس اسناد منتشر شده توسط وبسایت چینی زبان CNBeta، مایکروسافت سخت در حال تلاش برای تهیه و تولید نسخه جدید مجموعه آفیس برای مک است. این نسخه که دارای ظاهر و امکانات جدیدی همگام با نسخه ویندوز خود است طبق برنامه زمانی موجود در این اسناد، در ۳ ماه اول سال ۲۰۱۵ بنام “Office for Mac 16” عرضه خواهد شد. در صورت انتشار آفیس ۱۶، این نسخه اولین آپدیت گسترده برای مک از سال ۲۰۱۱ است و به توجه به سیاست های جدید مایکروسافت احتمال پشتیبانی این نسخه از زبان فارسی نیز وجود دارد. چرا که همانطور که در جریان هستید نسخه ۲۰۱۱ آفیس برای مک از زبان فارسی پشتیبانی نمیکند و امکانات گسترده و قابل توجهی نیز ندارد.

 

204041-1280

 

 

این نسخه از نظر ظاهری بیشتر شبیه به نسخه ویندوز خود خواهد بود و البته برای OS X Yosemite نیز بهینه خواهد شد. بنابراین با آرامشی بیشتر، در محیطی زیباتر میتوانید به ساخت و ویرایش اسناد خود بپردازید.

در آفیس ۱۶ علاوه بر ظاهر جدید و پشتیبانی از صفحه نمایش های رتینا، سرویس های جدید مایکروسافت نیز همانند SkyDrive, Office 365 و SharePoint تعبیه شده اند.

قیمت این پکیج برای مک هنوز مشخص نیست اما انتظار میرود جزئی از پکیج Office 365 subscription باشد.

 

204043-1280

 

 

آپدیت اول:

دقایقی پیش مایکروسافت نسخه جدید برنامه Outlook را برای مک عرضه کرد. این برنامه با طراحی کاملا جدید و همگام با OS X Yosemite در حالی ارائه شد که رسما اعلام شد نسخه آزمایشی اما عمومی آفیس ۱۶ برای مک در نیمه اول سال ۲۰۱۵ برای کاربران عرضه میشود و در ۶ ماه دوم سال نیز نسخه نهایی و رسمی آن وارد بازار میشود.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۱

  1. علیرضا

    ۷ آبان ۱۳۹۳ ۸:۲۸ ق٫ظ

    نسخه ۲۰۱۱ که اصلا چنگی به دل نمیزد حتی فایل هایی که توسط نسخه های ویندوزی درست میشد رو به درستی نمیخوند … خود Pages خیلی بهتره
    ببینیم نسخه جدید میتونه به نسخه های ویندوزی نزدیک بشه یا نه

دیدگاه خود را ارسال کنید.