آپدیت سیدیا (۱.۱.۱۴) جهت هماهنگی بیشتر با iOS 8 و آیفون ۶ و ۶ پلاس

Cydia-Landscape-1024x576

دقایقی پیش Saurik،‌ سازنده برنامه سیدیا، نسخه ۱.۱.۱۴ از این برنامه را جهت هماهنگی بیشتر با iOS 8 و آیفون ۶ و ۶ پلاس ارائه کرد. در این نسخه علاوه بر موارد گفته شده، چندین قابلیت جدید نیز اضافه شده و مشکلات قبلی نیز حل شده است.

پشتیبانی از Multitasking واقعی، تنها در iOS 8

بالاخره بعد از مدت ها، پشتیبانی از Multitasking به برنامه سیدیا اضافه شد و هم اینک هر جایی که برنامه را ترک کنید، در بازدید بعدی دقیقا همانجا خواهید بود. این قابلیت تنها در iOS 8 فعال است.

سیستم جدید مقابله با تبلیغات ناخواسته

طی چند ماه گذشته یک سری تبلیغات جدیدی در سیدیا مشاهده شده است بدین صورت که با استفاده از کد های Redirect در توضیجات توئیک ها، به طور ناخواسته به برنامه آن گروه در اپ استور یا جاهای دیگر منتفل میشوید. حال در این نسخه از سیدیا این نوع تبلیغات بلاک میشوند و قبل از منتقل شدن به اپ استور از شما اجازه گرفته میشود.

پشتیبانی از آیفون ۶ و ۶ پلاس

پشتیبانی کامل از آیفون ۶ پلاس جهت لود کردن تصاویر ۳x و نمایش در حالت افقی. همچنین برنامه برای هر دو دستگاه آیفون ۶ و ۶ پلاس بهینه شده است.

رفع مشکل پخش ویدئو ها

در iOS 7.1-8.1 بعد از نصب سیدیا در برخی برنامه ها مانند Youtube یا … پخش ویدئو ها با مشکل مواجه میشد که در این نسخه رفع شده است.

رفع مشکل نمایش سیدیا دز زبان های مختلف

در نسخه قبلی سیدیا زبان های مختلف برنامه ها سیدیا برای کشور های مختلف لود نمیشد، این مشکل در این نسخه رفع شده است و هم اینک میتوانید از سیدیا در هر زبانی که مربوط به کشور شماست استفاده کنید.

پ.ن: مشکل عدم نمایش آیکن برنامه ها در صورت عدم ریبوت،‌ مربوط به ابزار uicache است که هنوز برای iOS 8 آپدیت نشده است. بزودی این مشکل نیز رفع خواهد شد.

این نسخه را هم اینک میتوانید از سیدیا دریافت و نصب کنید.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights