اپل در حال مذاکره جهت ورود به بازار ایران

اپل در حال مذاکره جهت ورود به بازار ایران

طبق گزارش Wall Street Journal شرکت اپل قصد دارد که بازار فروش خود را وارد کشور ایران کند و به این جهت با چند عرضه کننده ایرانی در دفتر لندن این شرکت صحبت داشته است. به نظر می رسد که اپل قصد ندارد خودش را وارد بازار کند و تنها قصد گشایش چند Premium Reseller را دارد.

در واقع Premium Reseller ها نماینده تمام و کمال اپل در کشور مقصد هستند و پیش از این هم در بسیاری از کشور های اروپایی و آسیایی این برنامه از سوی اپل پیاده شده است. این فروشگاه ها با نام دیگری اما همراه لوگوی اپل تنها اقدام به فروش محصولات اپل می کنند و تمام اجناس این فروشگاه ها مستقیم از سوی اپل به آن ها ارسال می شود..

در اردیبهشت ماه سال گذشته تحریم های تکنولوژی از سوی ایران برداشته شده و این امر راه را برای ورود اپل به بازار ایران آسان می کند. به نظر می رسد اپل چند وقتی است که درحال جستجو برای روش ورود به بازار ایران بوده است و حالا در مراحل نهایی برقراری ارتباط با ایران است.

طبق گفته Wall Street Journal بازار کشور ایران از دید اپل بسیار مفید است و ایران با ۷۷ میلیون جمعیت که ۴۲ درصد آن ها زیر ۲۵ سال سن دارند قطعا فروش زیادی را برای اپل به همراه خواهند داشت. البته باید دید که اپل چه روشی را برای تحریم های بانکی ایران در پیش خواهد گرفت.

منبع خبر: MacRumors

برچسب ها:

بدون برچسب

دیدگاه ها ۳

  1. hesam

    ۸ آبان ۱۳۹۳ ۴:۱۲ ق٫ظ

    alireza dadash to ein khabar ro taei mikoni ! ?

  2. یونس میربهاالدین

    ۸ آبان ۱۳۹۳ ۱۰:۵۷ ق٫ظ

    سر صبحی شادم کردی ممنون 🙂

  3. elimortal_777

    ۸ آبان ۱۳۹۳ ۲:۳۱ ب٫ظ

    امیدوار هرجه سریعتر اتفاق بیوفته داخل ایران

دیدگاه خود را ارسال کنید.