پیشی گرفتن پیش فروش آیفون ۶ و ۶ پلاس از پیش فروش گلکسی نوت ۴ در کره ی جنوبی

پیشی گرفتن پیش فروش آیفون ۶ و ۶ پلاس از پیش فروش گلکسی نوت ۴ در کره ی جنوبی

1ceb81a0bcd951986835599bf477e1a7.png

 

پیش فروش آیفون ۶ و ۶ پلاس که از روز جمعه در کره ی جنوبی آغاز شد، بر اساس گزارشی که اخیرا وال استریت ژورنال ارایه کرده است از پیش فروش گلکسی نوت ۴ نیز که به تازگی شروع شده است، بهتر و با تقاضای بیشتری همراه شده است.

 

با آغاز پیش فروش آیفون ۶ و ۶ پلاس، سه اپراتور کشور کره ی جنوبی شروع به پیش فروش این دو دستگا کرده اند. بر اساس گزارشی که اپراتور ها داده اند، در کم تر از یک ساعت، پیش فروش آیفون ها به ده ها هزار دستگاه رسیده است؛ این میزان از پیش فروش گلکسی نوت ۴ بیشتر بوده است؛ لازم به ذکر است، گلکسی نوت ۴ در اواخر ماه سپتامبر در کره ی جنوبی به پیش فروش رسیده است.

 

اپراتور “KT Corp” پیش فروشی معادل ۱۰,۰۰۰ دستگاه آیفون ۶ و ۶ پلاس را در یک دقیقه و حدود ۵۰,۰۰۰ دستگاه را در کم تر از نیم ساعت تجربه کرده است. دیگر اپراتور فعال در کشور کره ی جنوبی که “LG Uplus” نام دارد، پیش فروشی ۲۰,۰۰۰ دستگاهی را در ۲۰ دقیقه داشته است. در نهایت اپراتور “SK Telecom” با وجود این که از اراِئه ی آمار در مورد میزان پیش فروش آیفون ۶ و ۶ پلاس خود داری کرده است اما ادعا کرده که محموله ی اول و دوم این کمپانی به سرعت پیش فروش شده اند.

تحلیل گران بازار موبایل پیش فروش ۱۰۰,۰۰۰ دستگاه آیفون ۶ و ۶ پلاس را در همین زمان اندک پیش بینی کرده اند؛ این در صورتی است که تمامی اپراتور های نام برده شده،تنها توانسته اند حدود ۳۰,۰۰۰ دستگاه گلکسی نوت ۴ پیش فروش بکنند.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.