آیفون ۶ پلاس٬ موفق ترین گوشی هوشمند در تست LCD

وبسایت بزرگ DisplayMate که بصورت تخصصی به مقایسه کارایی LCD انواع گوشی های هوشمند می پردازد٬ چند ساعت پیش مدلهای آیفون اعم از ۶ و ۶ پلاس را مقایسه و اعلام نمود :

1957423d305c5aa0990725f777d6add8.png

آیفون ۶ پلاس :

بر اساس تحقیقات گسترده ما در آزمایشات انجام شده٬ آیفون ۶ پلاس در میان تمامی تست های انجام گرفته با بحال٬ بهترین پرفرمنس و کارایی LCD را از خود نشان داد. آیفون ۶ پلاس تنها گوشی هوشمندی بوده است که توانسته تمامی چراغ های سبز را در آزمایشات LCD و OLED انجام گرفته٬ روشن کند. ( چراغ سبز به نتایج بین خیلی خوب تا عالی اهدا خواهد شد. ) از سال ۲۰۰۶ تا کنون بین تمامی تست هایی که انجام شده هیچ گوشی هوشمندی به این رتبه نرسیده بوده که اکنون شاهد آن هستیم و به جرات می توان اعلام کرد آیفون ۶ پلاس از تمامی جهات دارای بهترین صفحه نمایش می باشد.

آیفون ۶ :

آیفون ۶ نیز همانند آیفون ۶ پلاس توانست نتایجی مشابه به دست آورد. هرچند نتایج بدست آمده از آزمایشات انجام گرفته روی آیفون ۶ مشابه نتایجی بود که در اسمارت فون ها ( گوشی های هوشمند ) دیگر هم شاهد آن بودیم ولی این به معنای ضعیف بودن آیفون ۶ نیست و شاید این تفاوت ها با چشم عادی به سختی قابل قیاس باشد.

برای اطلاعات بیشتر در باره این مقایسات به این وبسایت مراجعه کنید : iPhone 6 and 6 Plus Display Technology Shoot-Out

منبع خبر : iClarified

برچسب ها:

دیدگاه ها ۳

  1. MJ

    ۱ مهر ۱۳۹۳ ۱:۵۷ ب٫ظ

    چون من کار عکس زیاد انجام میدم، با توجه به تست های انجام شده قطعاً انتخابم آیفون شش پلاس خواهد بود.
    از اطلاع رسانیتون بسیار ممنون

  2. saeed

    ۲ مهر ۱۳۹۳ ۵:۴۱ ق٫ظ

    تیرو درست کنین. ایفون ۶ پلاس بهترین صفحرو تو کل ایفون هایی که به بازار اومده داره نه کل گوشی ها !!‌ بهترین صفحه برای ایفون نیست

    • احمد

      ۱۹ آبان ۱۳۹۳ ۱:۰۴ ب٫ظ

      تیتر درست برادر شما خودت میتونی بری چک کنی بنده آیفون ۶ پلاس رو با ال جی g3 مقایسه کردم خدایش آیفون خیلی بهتر از ال جی بود

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights