از آیفون ۶ چه می دانیم!

از آیفون ۶ چه می دانیم!

آخرین شوالیه اپل در راه هست و شرکتی که ذخیره ارزی اش از دولت ایالات متحده آمریکا بیشتر است، خود را برای معرفی آیفون ۶ در ٩ سپتامبر در ساختمان مرموزی که حال در حال ساخت است آماده می کند. 
از همه این مقدمه ها که بگذریم، اجازه بدهید بگویم تاکنون از آیفون ۶ چی می دانیم، البته اگر تمامی شایعات درز شده درست باشد.

Screen-Shot-2014-08-29-at-10.44.16-PM-1024x573

صفحه نمایش


بدون شک آیفون ۶ در سایز ۴.٧ اینچی ارائه خواهد شد و براساس آخرین شایعاتی که روز گذشته تا حدودی تایید شد، رزولوشن صفحه ١٣٣۴ در ٧۵٠ است و چگالی صفحه ٣٢۶ پیکسل در هر اینچ است. 
آیا آیفون ۵.۵ اینچی را نیز خواهیم دید؟ واقعا مشخص نیست اما بعید است چنین محصولی حداقل در ٩ سپتامبر ببینیم، هیچ قطعه ای از این آیفون در فضای شایعات درز نکرده است 

ظاهر و اندازه


تقریبا می توان با اطمینان گفت که شکل کلی آیفون ۶ به مانند عکس های زیر خواهد بود، البته گفتن این نکته لازم است که تمامی نمونه ها، در صورت درست بودن، نمونه های آزمایشی آیفون ۶ هستند و مطمئننا به ظرافت و زیبایی نسخه نهایی نخواهند بود 

iphone6assembled2


طبق این تصاویر آیفون مدل ۴.٧ اینچی نیز دارای طول ١٣٨.١۴ میلی متر، عرض ۶۶.٩٧ میلی متر و ضخامت ۶.٩ میلی متر خواهد بود. در کنار این موضوع، به نظر ضخامت دوربین کمی بیشتر از بدنه است و این تفاوت اندازه، با قرار دادن یک حلقه فلزی به دور دوربین مشخص خواهد بود. (به مانند نسل آخر آیپاد تاچ)

رنگ بندی آیفون ۶ هم به مانند نسخه ۵ اس، مشکی، سفید و طلایی خواهد بود.

قابلیت های سخت افزاری


بدون هیچ شایعی هم می توان با چشم های بسته گفت که پردازنده آیفون ۶ نسخه A8 خواهد بود و به مانند روال همیشگی اپل، این نسخه از پردازنده دو برابر از نسخه آیفون ۵ اس قوی تر است. البته هنوز از فرکانس این پردازنده اطلاعی در دسترس نیست و باید تا عرضه آیفون ۶ صبر کرد که دوستان تشریح کار ما بدنه آیفون را باز کنند و از فرکانس این پردازنده اطلاع پیدا کنند. 

براساس شایعاتی که روز گذشته نیز مطرح شد، رم آیفون ۶، یک گیگابایت خواهد بود

چیپ های ارتباطی مانند وایرلس نیز به صورت قابل توجهی سریع تر شده است. 

و سرانجام چیپ nfc به آیفون قدم خواهد گذاشت، با تست کاملا موفقیت آمیز سنسور اثر انگشت touch id، اپل با خیال راحت پا در صنعت پرداخت های الکترونیکی با آیفون خواهد گذاشت و برای اینکار چیپ nfc اصلی ترین نقش را بازی می کند، مکان قرارگیری این چیپ جایی در پشت لوگوی اپل است. البته این چیپ قابلیت های دیگری مانند ارسال فایل ها بین دو آیفون زمانی که در نزدیکی یکدیگر هستند (مانند کاری که تلفن های سامسونگ انجام می دهند) اما همانطور که گفته شد اصلی ترین وظیفه nfc پرداخت های الکترونیکی است، جایی که اپل با حفظ امنیت دستگاهش با touch id، تنها شرکتی است که از قابلیت اصلی nfc قرار است استفاده کند و نه تنها برای ارسال فایل از آن بهره گیرد. 


باطری آیفون ۶ نیز براساس شایعات، یک نسخه ١٨١٠ مگاهرتزی خواهد و به نظر باید با نسخه ١۶ گیگابایتی خداحافظی کنیم و منتظر آیفون هایی با حجم ٣٢، ۶۴ و ١٢٨ گیگابایتی باشیم 

و در نهایت می توان پیش بینی کرد که آیفون ۶ پذیرایی سنسور های جدیدی در زمینه سلامت و ورزش است که بتواند با iWatch احتمالی اپل ارتباط برقرار کند. 


این تمام چیزی بود که یک کاربر عادی باید از تمامی شایعات آیفون ۶ می دانست، این تاپیک تا روز های باقی مانده تا کنفرانس به مرور کامل تر خواهد شد.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights