انتشار اطلاعات جدیدی از iPad Air 2

پس از انتشار کامل مشخصات سخت افزاری و ظاهری آیفون ۶، ظاهرا این بار نوبت نسل بعدی آیپد ایر میباشد. به گزارش نماینده تایوانی وبسایت TechNews، اپل قصد دارد مقدار رم در آیپد ایر ۲ را به ۲ گیگ افزایش دهد. این در حالیست که نسل کنونی آیپد ایر دارای ۱ گیگ رم میباشد. در ادامه گزارش آمده است که این افزایش رم تنها به نسل بعدی آیپد ایر منتهی میشود و نسل بعدی آیپد مینی با صفحه نمایش رتینا کماکان با ۱ گیگ رم روانه بازار خواهند شد.

ipad_air_touch_id_mockupMockup ساخته شده از آیپد ایر ۲ به همراه Touch ID

 

اپل از زمان نسل سوم آیپد، تا پنچمین آن که آیپد ایر باشد از ۱ گیگ رم استفاده کرده است و تمرکز خود را بر روی پردازنده و طراحی خارجی دستگاه قرار داده است. اما به نظر میرسد با انتشار ای او اس ۸ اپل احساس میکند به رم بیشتری برای پردازش سریعتر و بهتر این سیستم عامل احتیاج است، اگر به یاد داشته باشید چندی پیش اسنادی منتشر شد که اپل قصد دارد قابلیت اجرای چندین برنامه به صورت همزمان در کنار هم را به آیپد اضافه کند. این قابلیت به این صورت بود که شما میتوانستید به صورت همزمان ۴، ۳ و ۲ برنامه را در کنار یکدیگر و یک صفحه نمایش اجرا کنید و به صورت همزمان نیز از آن ها استفاده کنید. بنابراین یکی از دلایل این تغییر را همین مورد میتوان شمرد.

در همین باره پس از انتشار خبر فوق، تصاویری از قطعات داخلی که اظهار میشود مربوط به آیپد ایر ۲ میباشد نیز به بیرون درز کرد. این تصاویر شامل قطعه های مربوط به میکروفون، Wi-Fi و آنتن GPS میباشد.

ipad_air_2_flex_components-800x368

برچسب ها:

دیدگاه ها ۱

  1. سونیا

    ۱ شهریور ۱۳۹۳ ۱۱:۳۸ ب٫ظ

    من یک سوال دارم کاربرانی که برای استفاده اینترنت از سیم کارت استفاده میکنند چطوری میتونند اونو شارژ کنند
    اگه برنامه ی خاصی داره لطفا بگین….

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights