انتشار تصاویر نهایی از ظاهر احتمالی آیفون ۶

iphone6assembled2

در حالی کمتر از یک ماه به کنفرانس احتمالی اپل برای معرفی نسل بعدی آیفون باقی مانده است، روز به روز اخبار و تصاویر بیشتری از این دستگاه به بیرون درز میکند، تصاویری همانند قاب پشتی دستگاه یا پنل جلویی و صد ها تصویر از قطعات گوناگون آن. اما تا به امروز تصویر کاملی از این قطعات در کنار یکدیگر در دست نبود و هر آنچه در سطح اینترنت موجود است ساخته ی شرکت های چینی به صورت کاملا تقلبی هست. اما امروز تصاویر جدیدی منتشر شد که کامل ترین و بهترین دید را از آنچه در انتظار ماست به نمایش میگذارد.


قسمت پایین دستگاه

در این سری تصاویر که توسط شرکت Feld & Volk که فروشنده آیفون هایی با ظاهر لوکس میباشد منتشر شده است، تمامی نکات و شایعاتی که قبلا شنیده و دیده ایم در آن به چشم میخورد. همانند گوشه های کاملا گرد در بدنه و صفحه نمایش. در این مجموعه از زوایای مختلف دستگاه عکس موجود است و همانطور که در ذیل مشاهده میکنید جای دکمه Power که همیشه در بالای دستگاه قرار داشت خالی است چرا که به دلیل افزایش اندازه صفحه نمایش این دکمه به سمت راست منتقل شده است.


قسمت بالایی دستگاه 

از نمای دیگر، ضخامت این نسل کاملا مشخص میشود. به طور قطع ضخامت این دستگاه از آیفون ۵s که ۷.۶ میلی‌متر است خیلی کمتر خواهد بود بنابراین شاهد دستگاهی با ظرافت و زیبایی بالایی خواهیم بود.


قسمت سمت چپ دستگاه 

همچنین این کمپانی تصویری از صفحه نمایش آیفون ۶ در زیر میکرپسکوپ نیز منتشر کرده است که تعداد پیکسل های آن را نمایش میدهد به صورتی که پیکسل ها در فاصله ۱ میلی‌متری از یکدیگر قرار دارند که فشردگی فوق‌العاده ای در آن مشاهده میشود. همچنین پس از بررسی های انجام شده احتمال داده میشود رزولوشن احتمالی آیفون ۶ مقدار ۱۴۷۲ در ۸۲۸ باشد.


در نهایت انتظار میرود آیفون بعدی در دو اندازه ۴.۷ و ۵.۵ اینچ در تاریخ ۱۸ شهریور توسط اپل رونمایی شود.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۳

  1. هادی

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ۴:۵۸ ب٫ظ

    سلام
    همون بهتر که ۵s رو گرفتم و منتظر ۶ نموندم ، اصلا راضی کننده نیست این حاشیه و طرح قاب.

  2. sajjad

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ ۵:۰۱ ب٫ظ

    این طرح به جز سنسور اثر انگشت کاملا مشابه آیفون ۲g isja!!!!

  3. کسری

    ۲ شهریور ۱۳۹۳ ۲:۱۷ ب٫ظ

    با توجه به حاشیه دور صفحه نمایش، میشه تشخیص داد که این پروتوتایپ اصل نیست چرا که حاشیه خیلی قدیمی و پیش و پا افتاده هست. الان اپل مدام دنبال این هست که حاشیه رو کمتر و ظریف تر کنه

دیدگاه خود را ارسال کنید.