اپل برای کنفرانسی در اواسط شهریور برنامه ریزی می کند

به نظر می رسد که اپل قصد دارد اولین کنفرانس معرفی سخت افزارهای جدیدش در سال جدید را در ماه شهریور برگزار کند. طبق شنیده ها این کنفرانس قرار است در یکی از دوهفته پایانی شهریور ماه برگزار شود. در واقع تاریخ دقیق هنوز هم توسط اپل مشخص نشده و برنامه ریزی تولید آیفون بعدی این تاریخ را مشخص خواهد کرد.

در این کنفرانس قطعا شاهد معرفی آیفون ۶ با صفحه نمایش ۴.۷ اینچی خواهیم بود ولی ظاهرا اپل هنوز از معرفی مدل ۵.۵ اینچی مطمئن نیست و در کنار این تولید این مدل هنوز عقب تر مدل ۴.۷ اینچی است.

آیفون ۶ یکی از بزرگترین معرفی های اپل در چند سال اخیر خواهد بود و با بزرگتر کردن صفحه نمایش انتظار افراد بیشتری را نسبت به آیفون برآورده می کند.

در کنار معرفی آیفون بعدی، طی این کنفرانس iOS 8 هم به طور رسمی معرفی می شود و چند روز بعد از معرفی برای همگان عرضه خواهد شد. طبق شنیده اپل قصد دارد تنها یک بتای دیگر که همان بتا ۵ خواهد بود را برای برنامه نویسان عرضه کند که احتمالا تاریخ ۱۳ مرداد شاهد عرضه آخرین بتا از iOS 8 باشیم. نهایتا در اوایل شهریور نسخه GM عرضه می شود و نصب این نسخه برروی آیفون ۶ شروع خواهد شد و تست های نهایی برروی دیگر دستگاه نیز انجام خواهد شد.

iOS 8.0 شامل امکانات جدیدی در برنامه Messages می باشد و برنامه جدید Health را همراه خود خواهد داشت. طبق شنیده های قبلی پس از پایان توسعه iOS 8.0 تیم مربوط به iOS کار برروی iOS 8.1 و iOS 9.0 را فورا شروع خواهند کرد. انتظار داریم قابلیت تقسیم صفحه در آیپد در آپدیت iOS 8.1 اضافه شود.

در نهایت باید منتظر کنفرانسی دیگر در ماه مهر باشیم که طی آن ساعت هوشمند اپل را مشاهده کنیم و آیپد های جدید نیز وارد بازار شوند. معرفی نسخه نهایی OS X Yosemite هم به این کنفرانس موکول خواهد شد.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۲

  1. اشكان

    ۴ مرداد ۱۳۹۳ ۸:۲۳ ب٫ظ

    خبری از معرفی ایپاد نسل ۶ در کنار ایفون ۶ نیست؟؟

    • iAlireza

      ۷ مرداد ۱۳۹۳ ۶:۴۸ ب٫ظ

      کسی اطلاع ندارد

دیدگاه خود را ارسال کنید.