آیا آیفون ۶ دارای لوگوی درخشان در پشت خواهد بود؟

آیا آیفون ۶ دارای لوگوی درخشان در پشت خواهد بود؟

iphone_6_shell_uswitch_exterior

اوایل این ماه عکسها و ویدئوهای باکیفیتی از آیفون نسل بعدی به بیرون درز کرده بود که نشان میداد پنل پشت و در قسمت لوگو، تقریباً ناهموار و برجسته به نظر میرسد. و امروز در گزارشی uSwitch دو تصویر کامل فقط از پوسته پشتی آیفون ۶ منتشر نموده است که ظاهرا ادعاهای قبلی را تایید میکند، و لوگوی مذکور به شکل براق و به صورت خیلی تمیز صیقل داده شده که گزارشات هم میگوید از یک ماده پلیمری رسانا استفاده شده است.

قبلاً هم در عکسهای شایع شده برای آیپد هم دیده شده بود که لوگوی اپل به صورت چاپی نیست، و در این خبر هم آمده است که لوگو به صورت درخشان دیده شده که با ماده بکار رفته که توان اتصال و انفصال جریان برق را دارد، نشانگر این است که احتمالاً آیفون ۶ را با لوگویی درخشان ملاقات کنیم، همانطور که در مک بوک ها قابل مشاهده است. عده ای هم بر این باور هستند که لوگوی درخشان در آیفون بعدی تنها برای هشدار (Notification) استفاده میگردد، یعنی زمانیکه آیفون  هشدار تازه ای را دریافت می نماید، لوگوی اپل، روشن و کاربر را آگاه میسازد.

این در حالی است که در کنار این پوسته، تغییری در بخش روزنه های دوربین مشاهده میکنید، احتمال دارد به جای استفاده از فلش دوگانه که در آیفون ۵اس بکار رفته است، اپل سیستم جدید LED دوگانه با نام “TrueTone” را وارد محصول تازه خود نماید. با این حال هنوز این ادعاها قطعیت ندارد و باید همچنان منتظر ماند.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights