احتمال تاخیر در عرضه مدل ۵.۵ اینچی نسل بعدی آیفون

احتمال تاخیر در عرضه مدل ۵.۵ اینچی نسل بعدی آیفون

تا به امروز تمام شایعات و تصاویر درز کرده به بیرون همگی مربوط به مدل ۴.۷ اینچی نسل بعدی آیفون بوده اند و در دنیای مجازی صحبت زیادی در خصوص مدل ۵.۵ اینچی آن نمیشود و تصاویری هم که منتشر میشوند اغلب ساختگی هستند.

در همین باره خبری منتشر شده است که برای افرادی که به این مدل و در کل گوشی های بزرگ (فبلت ها) علاقه ندارند ممکن است خوشحال کننده باشد. مینگ چی کو یکی از تحلیل گران مشهور حال حاضر، در سایت KGI Securities مقاله ای را ارائه کرده است که ظاهرا اپل در تولید و تهیه قطعات مدل ۵.۵ اینچی نسل بعدی آیفون دچار مشکل شده است. در این مقاله مشکلات اپل در تولید این مدل از آیفون به طور مشخص پنل لمسی دستگاه و عدم یکنواختی رنگ بدنه فلزی آن میباشد که به همین دلیل به احتمال قوی در شهریور ماه سال جاری تنها شاهد مدل ۴.۷ اینچی آیفون بعدی خواهیم بود و مدل ۵.۵ اینچی آن برای ماه های بعد و یا سال ۲۰۱۵ عرضه خواهد شد.

 

iphone-6-front-back-800x536

 

 

در نهایت انتظار میرود نسل بعدی آیفون علاوه بر داشتن صفحه نمایش بزرگتر، همراه با پردازنده قدرتمند A8، دوربین بهبود یافته و نسل جدید باتری های اپل با ماندگاری بیشتر در شهریور ماه سال جاری معرفی و عرضه شود.

برچسب ها:

بدون برچسب

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights