تصاویری از پنل پشتی نسل بعدی آیفون منتشر شد

طی یک ماه گذشته تعداد زیادی تصویر از قطعاتی که به آیفون نسل بعد یا آیفون ۶ نسبت داده شده است دیده ایم. تمام آن ها به وجود یک آیفون با صفحه نمایش ۴.۷ و بزرگتر از آیفون فعلی اشاره داشته اند. حال تعدادی تصویر با کیفیت منتشر شده است که پنل پشتی احتمالی نسل بعدی آیفون را با تمام جزئیات نشان می دهد. این تصاویر از روسیه خارج شده است و تهیه کننده آن ها به صحت این تصاویر این اطمینان دارد.


لبه پایینی دستگاه نشان دهنده باریکی مدل جدید بوده و درگاه های Lightning و پورت ۳.۵ میلیمتری هدفون را نشان می دهد. چون این یک قطعه در مرحله اول تولید است هنوز حفره های اسپیکر و میکروفون در آن ایجاد نشده است.

تصویر پشت پنل هم مانند تصویر بالا هنوز حفره مربوط به دوربین را ندارد و نوشته های مربوط به آیفون هنوز برروی آن ایجاد نشده است. طبق گفته کسی که این تصاویر را گرفته است این احتمال وجود دارد که اپل قطعه مربوط به NFC را در لوگو اپل پشت دستگاه قرار دهد و رخ دادن این احتمال نیز وجود دارد.

سمت چپ دستگاه شامل حفره های مربوط به دکمه های تنظیم صدا بوده و سمت راست دستگاه دکمه پاور و ورودی سیم کارت قرار گرفته است.

در کنار این تصاویر یک ویدیو هم از تمام توضیحات بالا منتشر شده است:

یک گروه دیگر هم تصویری از این قطعه در رنگ مشکی منتشر کرده است که بسیار شبیه به قطعه نشان داده شده در ابتدای خبر می باشد و تنها تفاوت در رنگ می باشد. رنگ این قطعه از Space Gray تیره تر است و احتمالا مربوط به مدل های پیش از تولید عمده می باشد.

انتظار می رود که آیفون ۶ در ماه شهریور امسال معرفی و به بازار عرضه شود. تا کنون شایعات مربوط به دو مدل ۴.۷ و ۵.۵ اینچی را شنیده ایم، اما تقریبا تمام قطعات لو رفته آیفون ۴.۷ اینچی را به ما نشان می دهد. در هر صورت باید تا پایان تابستان امسال منتظر اعلام رسمی اپل بمانیم.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۱

  1. reza

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳ ۸:۳۱ ب٫ظ

    سلام
    لطفا فونت نوشته ها را بزرگتر کنید تا روی گوشی هم بشود مطالب مفیدتان را خواند
    با تشکر

دیدگاه خود را ارسال کنید.