انتشار اولین تصاویر از پنل جلویی نسل بعدی آیفون

انتشار اولین تصاویر از پنل جلویی نسل بعدی آیفون

تا به امروز تصاویر زیادی از نسل بعدی آیفون به بیرون درز کرده است، از قطعات داخلی دستگاه و Mockup های ساخته شده توسط طراحان گرفته تا قاب های ۳بعدی و …
اینبار هم شاهد یک قطعه دیگر از نسل بعدی آیفون هستیم،‌ البته باید گفت نسل ۴.۷ اینچی آن چرا که اینطور که پیداست نسل بعدی آیفون در دو سایز ۴.۷ و ۵.۵ اینچی عرضه خواهد شد. در این تصاویر پنل جلویی دستگاه که نشان دهنده ساختار کلی و جلوه زیبایی آن نیز میباشد در دو رنگ سفید و مشی را مشاهده میکنید.

187094-1280


نکته قابل توجه در این پنل ها گوشه های خمیده آن ها است که نشان دهنده این هست که نسل بعدی آیفون دارای گوشه های گرد خواهد بود. قبل از این تصاویر هم گزارشاتی مبنی بر گرد بودن گوشه های نسل بعدی آیفون ارائه شده بود.

نکته قابل توجه دیگر در این تصاویر منتقل شدن دوربین جلو جهت مکالمه تصویری میباشد. از iPhone 5 به بعد این دوربین به بالای اسکپیر تلفن منتقل شد اما در این تصاویر میبینید که همانند آیفون های ۴ و ۴s به کنار اسپیکر تلفن منتقل شده است.

طی روزهای گذشته نیز یکسری شایعات جدیدی به گوش میرسد که تمام تصاویری که از قبل به بیرون درز کرده است همگی یک دید کلی از نسل بعدی آیفون است به همین خاطر باید انتظار هر چیزی را در کنفرانس شهریور ماه داشت.

در نهایت باید دوباره متذکر شد که نسل بعدی آیفون در دو سایز ۴.۷ و ۵.۵ اینچی عرضه خواهد شد که نسخه ۵.۵ اینچی آن دارای قابلیت تثبیت کننده تصاویر و نسخه ۱۲۸ گیگی میباشد. هر دو مدل دارای پردازنده A8 خواهند بود و از نسل ۸۰۲.۱۱ac در وای-فای استفاده خواهد شد.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.