رونمایی ساعت هوشمند اپل با طرح و قابلیتهای کلیدی در اکتبر سال جاری

رونمایی ساعت هوشمند اپل با طرح و قابلیتهای کلیدی در اکتبر سال جاری


در طول ۱ سال اخیر با اخباری پیرامون کارگروه حرفه ای برای ارایه یک محصول پوشیدنی در حوزه سلامت توسط اپل مواجه بودیم، خریدها و استخدام افراد خبره در این حوزه نشان از رونمایی یک محصول انقلابی را در اذهان تداعی میکرد، و اکنون شایعات مربوط به رونمایی و حتی جزییات تقریبی آن بیشتر به گوش میخورد. این محصول در سالهای اخیر با نام فعلی iWatch مشهور است، اما با توجه به تیم کارگروه متشکل از تخصص های متنوع و بیشتر در حوزه سلامت و ارایه برنامه HealthKit در iOS 8 و شنیده های دور و نزدیک، حاکی از فوکوس بسیار زیاد اپل بر روی حوزه کنترل سلامت و تناسب اندام میباشد، تا جایی که اکثر تحلیلگران برداشت خود را از یک ساعت هوشمند برداشته و اتفاق نظر بر یک دستبند که سلامت و کنترل تناسب اندام را در برمیگیرد دارند، و حتی iBand را بر آن نام نهاده اند، که این تحلیل از آنجا قوت بیشتری گرفت که کمپانی نایکی در خبری اعلام کرد دستبند فول بند جدیدی را دیگر تولید نخواهد کرد.
اما این تحلیل و پیش بینی هم شاید درست از آب در نیاید به گزارش جدید سایت معتبر The Verge و به نقل از وال استریت ژورنال، اپل در حال برنامه ریزی برای ارایه محصول پوشیدنی در صفحه نمایشهای متنوع از نظر اندازه و طراحی است که احتمال داده میشود در اکتبر امسال یعنی حدود ۳-۴ ماه دیگر آن را رونمایی کند که این محصول بیش از ۱۰ سنسور اختصاصی برای ردیابی کنترل حفظ سلامت و تناسب اندام را در بر دارد.
همچنین به گزارش روز گذشته رویترز، تولید انبوه ساعتهای هوشمند اپل با صفحه نمایشهای ۲.۵ اینچی از ماه آینده شروع ، تا بتواند آن را در اکتبر رونمایی و عرضه کند.
رویترز میگوید پیش بینی اپل برای تولید و عرضه این محصول در مدت یکسال ۵۰ میلیون بوده، و وال استریت ژورنال معتقد است اپل، تعداد ۱۰-۱۵ میلیون از این محصول پوشیدنی پرطرفدار را تا آخر سال ۲۰۱۴ به فروش میرساند.
تحلیلگر معروف KGI میگوید: “به نظر من این محصول در اندازه و طرحهای مختلف تولید خواهد شد تا بتوان در صنعت مد هم، نمود بسیار خوبی داشته باشد، تنها یک نوع طراحی و اندازه مسلماً جوابگوی همه نیازها نخواهد بود.”

برچسب ها:

دیدگاه ها ۱

  1. عارف

    ۹ تیر ۱۳۹۳ ۶:۲۲ ب٫ظ

    چند سال میگن میاد امیدوارم واقع ارزش اینهمه انتظار رو داشته باشه و مهم تر اینکه عین سیری بلااستفاده نباشه البته برای ما

دیدگاه خود را ارسال کنید.