احتمال معرفی محصولات پوشیدنی اپل در اکتبر ۲۰۱۴

احتمال معرفی محصولات پوشیدنی اپل در اکتبر ۲۰۱۴

همونطور که اطلاع دارید اپل در کنفرانس WWDC 14 که دوشنبه هفته گذشته برگزار شد برنامه و API های جدید و کاربردی بسیاری در خصوص مباحث سلامت جسمانی بدن ارائه کرد. یکی از این ابزار ها برنامه Health و APIای به نام HealthKit میباشد. برنامه Health با دنبال کردن داده ها و اطلاعات دستگاه های پوشیدی متصل به iDevice ٬ تمام اطلاعات را به صورت طبقه بندی شده به شما نمایش میدهد. همه ما میدانیم که هدف از این کار و تولید این ابزار ها آماده سازی سیستم عامل iOS برای دستگاه پوشیدنی‌ است که در آینده ای نزدیک روانه بازار میشود.

20131022-07455677-apple-photo.0_standard_640.0

به گزارش وبسایت خبری Recode اپل قصد دارد در ماه اکتبر با برگزاری یک کنفرانس خبری از دستگاه و سرویس های پوشیدنی خود که ممکن است iWatch نام داشته باشد رونمایی کند. اطلاعات مربوط به این رویداد توسط نویسندگان وبسایت نام برده که سابقه درخشانی در ارائه زمان برگزاری کنفرانس های اپل داشته اند منتشر شده است و به احتمال زیاد در همان ماه اکتبر شاهد این کنفرانس خواهیم بود.

اگر به یاد داشته باشید اپل در اکتبر سال گذشته نیز در یک کنفرانس خبری از دستگاه های جدیدی همانند آیپد ایر٬ آیپد مینی با صفحه نمایش رتینا٬ نسل جدید مک پرو و مکبوک پرو های بروز شده رونمایی کرد. این در حالیست که یک ماه قبل از آن نیز اپل به صورت رسمی از آیفون ۵s و ۵c رونمایی کرد.

گفته شده است که این دستگاه (iWatch) پس از عرضه عمومی به طور میانگین ماهانه ۳ الی ۵ میلیون عدد فروش خواهد داشت که نسبت به رقبای خود در این زمینه رقم قابل توجهیست.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۲

  1. Aryan

    ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ ۲:۰۵ ب٫ظ

    آیا ویژگى time lapse براى آیپد عرضه میشه؟

    • iAlireza

      ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ ۳:۲۵ ب٫ظ

      در نسخه بتا هست و بله عرضه شده

دیدگاه خود را ارسال کنید.