رزولوشن نمایشگر آیفون ۶ احتمالا ۱۷۰۴ در ۹۶۰ پیکسل خواهد بود

رزولوشن نمایشگر آیفون ۶ احتمالا ۱۷۰۴ در ۹۶۰ پیکسل خواهد بود

طبق شنیده ها آیفون ۶ قرار است باریک تر و قوی تر شود، و از همه مهم تر اندازه صفحه نمایش آن هم بزرگر شود. اگر این اخبار درست باشد، اپل چه فکری پشت کیفیت این صفحه نمایش داشته است؟

طبق شنیده ها اندازه صفحه نمایش ۴.۷ اینچ خواهد بود، اما رزولوشن آن چقدر است؟ اگر اپل از رزولوشن فعلی آیفون یعنی ۱۱۳۶ در ۶۴۰ پیکسل استفاده کند قطعا کیفیت تصاویر پایین خواهد آمد و در واقع دیگر اپل نام آن را نمی تواند رتینا بگذارد. طبق شنیده ها اپل قصد دارد از رزولوشن ۱۷۰۴ در ۹۶۰ پیکسل برای آیفون جدید استفاده کند که هم شاهد کیفیت رتینا باشیم و هم صفحه نمایش بزرگتری داشته باشیم.

خبر خاصی در مورد تغییرات برای این رزولوشن در iOS 8 شنیده نشده است و سیستم عامل به طور خودکار همانند مهاجرت به صفحه نمایش رتینا در آیفون ۴ عمل خواهد کرد. چون نسبت این رزولوشن ۱۶:۹ است برنامه های سازگار با آیفون ۵ به طور خودکار کل صفحه نمایش را پر خواهند کرد، فقط همانند اجرا کردن برنامه های سازگار نشده برروی صفحه های رتینا شاهد کمبود کیفیت خواهیم بود که برنامه نویسان با اضافه کردن تصاویر ۳x می توانند این مشکل را حل کنند و از کیفیت این صفحه نمایش استفاده کنند.

در هر صورت احتمالا باید تا شهریور امسال منتظر اخبار تکمیلی در این زمینه بمانیم و از نقشه های سری اپل اطلاعات بیشتری را کسب کنیم.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۲

  1. عشقی

    ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۶:۵۵ ب٫ظ

    خب این مسخره بازی ها چیه؟
    فول اچ دی کن بره دیگه
    می خوای بگی من متفاوتم؟

  2. babak

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰:۱۹ ق٫ظ

    دوست عزیز این از فول اچ دی بیشتره

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights