احتمال به روزرسانی مک بوک ایر در هفته آینده

طبق گزارشات منتشر شده اپل قصد دارد که مک بوک ایر خود را با سخت افزار جدید طی هفته آینده به روزرسانی کند. این آپدیت شامل هر دو سایز ۱۱ و ۱۳ اینچ خواهد شد.

آخرین بار در ماه ژوئن سال گذشته میلادی شاهد به روز رسانی سخت افزاری این دستگاه بودیم و تقریبا ۱ سالی از آن گذشته است.

اگر این گزارش درست باشد مک بوک ایر جدید چیزی جز افزایش سرعت و به روز شدن قطعات نخواهد داشت. به نظر می رسد که اپل CPUهای نسل جدید اینتل را در این دستگاه ها اضافه کند و مدل های احتمالی مورد استفاده دارای قدرت ۱.۴ یا ۱.۵ گیگاهرتز خواهند بود.

در ماه های گذشته گزارشی از یک مک بوک ایر ۱۲ اینچی با صفحه نمایش رتینا به گوش می رسید که به نظر نمی رسد این آپدیت ربطی به آن دستگاه داشته باشد. دستگاه ذکر شده احتمالا شاهد طراحی جدید و باریک تر خواهد بود و دارای صفحه نمایش رتینا نیز خواهد بود.

با اینکه هنوز مشخص نیست چطور یک دستگاه ۱۲ اینچی بین دو مدل دیگر این سری قرار خواهد گرفت اما گفته شده سایز دقیق صفحه نمایش مک بوک ایر رتینا ۱۱.۸۸ اینچ خواهد بود و اپل از رزولوشن ۲۷۳۲×۱۵۳۶ در آن استفاده خواهد کرد.

در نهایت طبق گزارشات، اپل قصد دارد آپدیت مک بوک پرو را در پایان سال میلادی انجام دهد.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۲

  1. Aryan

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۹:۴۰ ب٫ظ

    تا وقتى که یکسرى از نرم افزار هاى مهم و از همه مهم تر بازى ها براى مک نیستند و باید روشون ویندوز نصب کرد حالگیریه یکجورایى.

    • pedram

      ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۲:۳۹ ب٫ظ

      کی گفته نرم افزاری یا بازی وجود ندارد برای مک حتی یکسری برنامه های گرافیکی یا موسیقی مک داره که ویندوز یا لینوکس نداره!!!

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights