توضیحات ارائه شده از سوی اپل در مورد فعالیت های محیط زیستی

توضیحات ارائه شده از سوی اپل در مورد فعالیت های محیط زیستی

همانطور که مطلع هستید فردا روز جهانی زمین می باشد و به همین مناسبت اپل یک صفحه در سایت خود ایجاد کرده تا به فعالیت های محیط زیستی این شرکت اشاره ای داشته باشد.

شرکت اپل نقش بسیار زیادی در پاک نگه داشتن زمین داشته و بسیاری از مردم از محصولات این شرکت استفاده می کنند. تمامی محصولات دارای گواهی Energy Star بوده و از حداقل برق استفاده می کنند. همچنین اپل تنها شرکتی است که دیتاسنتر های آن توسط نیروی قابل بازیافت پشتیبانی می شود و هیچ انرژی هدر رفته ای وجود ندارد.

برای مثال دستگاه iMac سال ۱۹۹۸ از ۳۵ وات برق در حالت Sleep استفاده می کرده است که در مدل سال ۲۰۱۳ این میزان به ۰.۹ وات کاهش یافته و در واقع طی این سال ها ۹۷ درصد از انرژی استفاده شده کاهش یافته است.


همچنین تمام مواد به کار رفته در محصولات این شرکت کاملا قابل بازیافت بوده و هیچ نوع مواد غیرقابل بازیافت در محصولات اپل دیده نمی شوند. تمامی محصولات پیش از عرضه تست های بسیاری را طی می کنند تا گواهی های مربوط به قابل بازیافت بودن را دریافت کنند. 


در نهایت اپل یک ویدیو هم تهیه کرده است و در آن با صدای تیم کوک اهداف مربوط به حفظ محیط زیست شرکت اپل شرح داده شده است که می توانید در ادامه این ویدیو را مشاهده کنید:


تمام توضیحات در این صفحه از سایت اپل قابل مشاهده می باشد: Apple – Environmental Responsibility

برچسب ها:

بدون برچسب

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.