انتشار تصاویری از قالب ساخت آیفون ۴.۷ اینچی

در روزهای گذشته شاهد تصاویری بودیم از مدل قالب های ساخته شده برای نمونه نسل بعدی آیفون و همچنین یک سری اسناد از نحوه طراحی و جزییان این نسل، که در این تاپیک میتوانید آنهارا مشاهده کنید.
امروز باز هم از سوی وبسایت خبری Nowhereelse.fr تصاویر جدیدی از کارخانه Foxconn منتشر شد که در این تصاویر کنار قاب های مربوط به نسل بعدی آیفون یک آیفون ۴s نیز جهت مقایسه قرار گرفته است که میزان تغییرات را با چشم عادی هم بتوان دید و اندازه هارا حدس زد. در این تصاویر قاب ساخته شده مشخصا برای دستگاهی با صفحه نمایش ۴.۷ اینچ خواهد بود که در نمونه های ساخته شده از تغییر اندازه آیفون ۵s در ادامه میتوانید مشاهده کنید.

iphone_6_mold_comp_2

اگر اخبار مربوطه را دنبال کرده باشید احتمالا میدانید که شاهد دو مدل از آیفون ها با صفحه نمایش بزرگتر هستیم، یکی صفحه نمایش ۴.۷ اینچی و دیگری صفحه نمایش ۵.۵ اینچی که احتمالا ابتدا شاهد دستگاه دارای صفحه نمایش ۴.۷ اینچی خواهیم بود و بعد از چندین ماه نسخه ۵.۵ انچی وارد بازار میشود که احتمالا اپل این کار را جهت مشاهده بازخورد ها از صفحه نمایش بزرگ تر انجام میدهد.

لازم به ذکر هست که هیچکدام از تصاویر منتشر شده به صورت صد درصد قابل اطمینان نیستند و باید تا معرفی رسمی از سوی اپل صبر کرد.

منبع خبر: Macrumors

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights