احتمال عرضه ساعت هوشمند اپل در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۴

این روز ها شایعات بسیاری در خصوص ساعت هوشمند اپل که نام iWatch را به احتمال همراه خواهد داشد به گوش میرسد. احتمال اینکه این دستگاه در سال جاری معرفی شود بسیار زیاد است اما حدس اینکه چه زمان و در کدام کنفرانس اپل از این دستگاه پرده بر خواهد داشت کمی دشوار آست.

امروز گزارشات جدیدی از این ساعت هوشمند منتشر شده است، به گزارش وبسایت خبری Economic Daily اپل قرار این دستگاه را در سه ماهه سوم سال جاری وارد بازار کند.
در این گزارش آمده است که اپل از تامین کنندگان سخت افزار iWatch خواسته است که دستگاه ها را در ماه اگوست تحویل دهند، بنابر این احتمال اینکه این دستگاه در ماه بعد اش که وارد سه ماهه سوم سال میشویم وارد بازار شود بسیار زیاد است.
در ادامه آمده است که چیپ های هوشمند iWatch توسط شرکت تایوانی Quanta Computer و صفحه نمایش لمسی آن نیز توسط شرکت TPK ساخته میشود.

در این گزارشات آمده است که اپل پیشبینی میکند تا پایان سال ۲۰۱۴ نزدیک بر ۶۵ میلیون iWatch فروخته خواهد شد. رقمی که بسیار فراتر از دستگاه های هوشمند دیگر شرکت های رقیب هست.

تمرکز اپل در ساعت هوشمند iWatch بر روی مباحث سلامت جسمانی بدن میباشد و قطعا همراه با اپلیکیشن Healthbook که در iOS 8 و در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان ۲۰۱۴ معرفی خواهد شد کار خواهد کرد.

 

Balogh-iwatch

برچسب ها:

دیدگاه ها ۱

  1. mahdi

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ ۱۱:۴۲ ق٫ظ

    عالیه ولی ساعت های دیگه هم داره من عاشق محصولات اپلم دوست دارم روزی برا اپل کار کنم.

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights