آیا آیفون های ۴.۷ اینچی زودتر به بازار خواهند آمد ؟

آیا آیفون های ۴.۷ اینچی زودتر به بازار خواهند آمد ؟

پیشتر خوانده بودیم که مشخصات احتمالی آیفون های نسل بعد چگونه است. 

به گفته Steve Milunovich در پاییز امسال احتمالا تنها یک آیفون به بازار خواهد آمد. 

شایعات آیفون نسل بعد با اسم آیفون ۶ ٬ به این نکته که این آیفون ها با ۲ اندازه ۴.۷ اینچی و ۵.۵ اینچی به بازار خواهد آمد تاکید دارد٬ ولی این موضوع که آیا هر دو آیفون بصورت همزمان به بازار عرضه خواهد شد یا خیر هنوز در ابهام قرار دارد.

آیفون نسل بعد ( احتمالا با اسم ۶ ) بنا به سنت چند سال گذشته در ماه آگوست یا سپتامبر به بازار خواهد آمد و احتمال اینکه در ماه ژوئن شاهد آن باشیم بسیار پایین می باشد٬ 

از طرفی Steve Milunovich معتقد است آیفون کوچکتر به طور حتم معرفی خواهد شد ولی احتمال حضور برادر بزرگتر یعنی آیفون ۵.۵ اینچی در کنار آیفون ۴.۷ اینچی پایین تر می باشد و ممکن است به تعویق بیافتد. 

در انتها استیو به رزولوشن این دو آیفون اشاره کرد و بر اساس تحقیقات وی آیفون ۵.۵ اینچی از رزولوشن یکسانی نسبت به آیفون ۴.۷ اینچی بهره می برد و تفاوتی در صفحه نمایش این دو آیفون از لحاظ رزولوشن وجود ندارد.

” عکس از اینترنت گرفته شده و هیچ گونه ارتباطی با آیفون نسل بعد ندارد. “

تحلیل گر انجمن تخصصی آیفون : 

رزولوشن یکسان٬ مشخصات سخت افزاری یکسان و تنها صفحه نمایش بزرگتر … بیشتر شبیه به رویاهای سامسونگ و سونی می باشد. احتمال اینکه اپل در آیفون نسل … نظر شما چیست ؟ با ما همراه باشید .

برچسب ها:

دیدگاه ها ۳

  1. محسن

    ۶ فروردین ۱۳۹۳ ۹:۵۳ ق٫ظ

    اگه اپل بخواد مثل سامسونگ یا سونی عمل کنه که دیگه اپل نیس باید یه سروگردن از اونا بالاتر باشه مطمینم ایفون ۶ امکاناتی خواهد داشت که کمتر کسی تاحالا به اون فکر کرده .یه چیز دیگه اگه اپل بلوتوث ایفونو کاری کنه که راحتتر فعال شه یقینا فروشش چندین برابر خواهد شد

    • m

      ۷ فروردین ۱۳۹۳ ۱۱:۱۹ ق٫ظ

      مگه محتاج فروشه که بلوتوث فعال کنه؟ خودش نمیخواد همه اپل داشته باشن!

  2. مصطفی

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۳ ۸:۵۶ ب٫ظ

    سلام، ببخشید من جای مناسبی برای سوالم پیدا نکردم ولی امیدوارم دوستان یه جواب کارشناسی بدن،
    من در زمان ورود ۴s یکدستگاه ۴s سفید گرفتم که واقعا عالی بود، ولی متاسفانه بعدا فروختمش و وارد اندروید شدم،
    اما حالا که با پشیمانی فراوان میخوام به آیفون برگردم، دچار سردرگمی شدم، چون از یک طرف تکنولوژی جدید اپل و آخرین پیشرفتهاش یعنی۵s رو میخوام ولی از طرف دیگه میبینم که اکثر دارندگان ۵s دارن آیفونهاشون رو به ۴s دانگرید میکنند، آیا این عقب گرد بابت وجود مشکل یا کیفیت پایین ۵s در مقابل ۴s هستش یا چیز دیگه ای؟
    ببخشید که سوالم طولانی شد. وبا تشکر پیشاپیش منتظر جوابهاتون هستم

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights