بهبود های کاربردی در iOS 8 از راه می رسند

بهبود های کاربردی در iOS 8 از راه می رسند

در چند روز گذشته اخبار زیادی در مورد iOS 8 منتشر شده است و شاهد یک اسکرین شات تایید نشده از برنامه های جدید در این نسخه بودیم. حال در ادامه تغییرات قبلی، گفته شده که اپل در حال کار برروی تغییرات کاربردی برای این نسخه می باشد.

در ابتدا شاهد یکپارچه شدن Notification Center خواهیم بود. در حال حاضر این قسمت دارای ۳ بخش Today, All و Missed می باشد. طبق شنیده ها در iOS 8 این تعداد بخش کاهش پیدا کرد و تنها شاهد دو بخش Today و Notifications خواهیم بود. 

برنامه Voice Memos دارای تغییراتی در زمینه طراحی جهت بهبود تجربه کاربری خواهد بود.

برنامه Messages شاهد قابلیت Auto Delete خواهد بود به این صورت که پس از یک تاریخ معین پیام های قدیمی به صورت خودکار پاک شوند تا سرعت لود شدن برنامه افزایش پیدا کند و دیتابیس پیام ها حجم کمتری اشغال کند.

اپل قصد دارد برنامه جدای Game Center را از مک و iOS حذف کند. البته این سیستم از برنامه ها حذف نخواهد شد و همچنان می توانید از داخل برنامه ها امتیاز ها را مشاهده کنید، تنها برنامه جدا که زیاد هم کاربرد ندارد از سیستم حذف خواهد شد.

قابلیت CarPlay که در حال حاضر تنها از طریق کابل کار می کند به زودی از حالت بی سیم هم پشتیبانی خواهد کرد و شرکت Volvo نیز به چنین چیزی اشاره کرده است.

در نهایت انتظار می رود سیستم کلی بسیار سریع تر از iOS 7 باشد و کارکرد بسیار روان تر از قبل خواهد شد.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۱

  1. سهراب

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ ۴:۲۲ ب٫ظ

    کم کم داره بوی خوش iPhone 6 استشمام میشه !

دیدگاه خود را ارسال کنید.