انتشار تصاویر نمونه اولیه نسل بعدی آیفون [آپدیت: تصاویر ساختگی]

کم کم از بحث شایعات و احتمالات مربوط به نسل بعدی آیفون به سمت واقعیات میرویم و شاهد اسنادی خواهیم بود که همیشه درست از آب درمیایند و همانی هستند که در کنفرانس خبری اپل میبینیم.
امروز فردی با نام کاربری @mornray886 در توییتر اقدام به انتشار تصاویری کرده است که به گفته خودش مربوط به نمونه اولیه و ساخته شده از نسل بعدی آیفون یعنی آیفون ۶ میباشد. اما این همه ماجرا نیست, احتمالا نام Sonny Dickson را برای یک بار هم که شده شنیده اید فردی که با خرید و انتشار تصاویر مربوط به دستگاه ها و قطعات آن ها پیش از عرضه عمومی به شهرت زیادی رسیده است هم این تصاویر را باز نشر کرده است که خود نشان از تایید این تصاویر و اهمیتی که دارند میباشد.

اما بد نیست نگاهی به این تصاویر بیاندازیم, تصاویری که در ادامه این نوشته میبینید همان تصاویری است که ادعا میشود مربوط به آیفون ۶ است, همونطور که میبینید قطر دستگاه کمتر شده شاهد و دستگاهی خیلی باریکی هستیم و همانند آیپد ایر, آیپد مینی و آیپاد تاچ ۵ فاصله صفحه نمایش با کناره دستگاه بسیار کم شده است و از همه مهم تر شاهد صفحه نمایش بزرگتری هم هستیم که اگر اخبار مربوط به نسل بعدی آیفون را دنبال کرده باشید میدانید که احتمال دارد آیفون بعدی در دو اندازه ۴.۷-اینچ و ۵.۵-اینچ عرضه شود. به طور مشخص در این تصاویر عرض صفحه نمایش ۲.۶ اینچ میباشد این درحالی است که در صفحه نمایش ۴-اینچی کنونی عرض صفحه ۲.۳۱-اینچ میباشد, همچنین اگر به صورت مورب اندازه گیری شود هم دارای ۴.۷-اینچ میباشد که به شایعه آیفون ۴.۷-اینچی کاملا نزدیک است.

و در نهایت نمیتوان به طور کامل این تصاویر را تایید یا رد کرد.

BgS1GwJCMAAqlrx.jpg-large

BgS1mc9CEAALU2L.jpg-large

BgS1tGhCMAAl0Hc.jpg-large

BgTASn4CcAEID0L.jpg-large

BgTAXPBCIAANwHt.jpg-large

متخصصین این کار در ساعات گذشته اسنادی منتشر کردند که تایید میکند این تصاویر تقلبی و به اصطلاح Fake هستند, بنا بر این اسناد فردی که این تصاویر را منتشر کرده است در برخی از قسمت ها از تکستچر های یکسان استفاده کرده است که نتیجه اش را از تصویر زیر میبینید


همچنین در برخی دیگر از تصاویر هم فرد منتشر کننده از رندر های پیشین دیگری که توسط Martin Hajek ساخته شده است برای تصاویر خودش استفاده کرده است که باز هم نشان از تقلبی بودن تصاویر دارد.

 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۱

  1. مجید آب پرور

    ۲ اسفند ۱۳۹۲ ۷:۴۱ ب٫ظ

    به نظر من تصاویر ساختگی نیست
    ۱. کسی که کار ۳D و render به این خوبی انجام میده برای برای قسمت اصلی texture تکراری استفاده نمیکنه!
    ۲. میشه حدث زد در اثر اینکه اون دوتا قاب روی همدیگه گذاشته شدن اثر حباب ها روی اونیکی هم مونده
    ۳. دلیل دومی که آوردن خیلی بعیده! باز هم به دلیل اینکه همچین سوتی از یه همچین ۳D کاری بسیار بعیده!
    ۴. من کارم ۳D هست اگه ۳دی بود یه همچین کاری واقعا شاهکار بود!

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights