آپدیت پکیج iWork برای iOS و Mac

آپدیت پکیج iWork برای iOS و Mac

اپل امروز به صورت گسترده کل پکیج iWork را برای دو پلتفرم iOS و Mac آپدیت و قابلیت های جدیدی را به آن ها اضافه کرد. در همین راستا لازم به ذکر است که برنامه iMovie برای مک و Podcasts نیز برای iOS بروز رسانی شدند.

5b8f8afc0459d72af061a412ba7b7b75

مهم‌ترین تغییر پکیج iWork برای هر دو پلتفرم٬ اشتراک گذاری اسناد به صورت ایمن تر میباشد به این صورت که میتوانید برای اسنادی که با دیگران به اشتراک میگذارید یک پسورد قرار دهید.

اپلیکیشن Keynote برای iOS دارای افکت های جدیدی برای پروژها میباشد٬ همچنین اپلیکیشن Keynote Remote به طور کلی از اپ استور حذف شده است و به صورت یک قابلیت جدید در این نسخه اضافه شده است. در نسخه مک نیز علاوه بر افکت های جدید٬ پشتیبانی از فایل های ساخته شده با Office 2013 اضافه شده است.

در iOS و اپلیکیشن Numbers هم میتوانید اسناد را به صورت landscape مشاهده و ویرایش کنید. در مک نیز هنگام ایجاد چارت ها و … ابزار جدیدی اضافه شده که به صورت اتوماتیک صفحه آرایی و تنظیم Cell ها را انجام میدهد.

در اپلیکیشن Pages در مک نیز هم اینک میتوانید از شرتکات های کیبرد برای انجام سریع کار ها استفاده کنید٬ همچنین یک راهنما برای صفحه آرایی مقالات نیز اضافه شده است

این ها تنها تغییرات مهم این پکیج های میباشند و بسیاری قابلیت دیگر به آن ها اضافه شده است.

-دریافت پکیج iWork برای iOS

اپلیکیشن Pages

اپلیکیشن Keynote

اپلیکیشن Numbers

-دریافت پکیج iWork برای مک

اپلیکیشن Pages

اپلیکیشن Keynote

اپلیکیشن Numbers

برچسب ها:

دیدگاه ها ۱

  1. Aryan

    ۴ بهمن ۱۳۹۲ ۷:۲۶ ب٫ظ

    سلام.آیا اپل پولى به توسعه دهنده ها بابت یک برنامه ى مجانى میده؟منظورم برنامه اى مثل Clumsy Ninja هست.نه app of the week ها

دیدگاه خود را ارسال کنید.