انتشار سومین نسخه آزمایشی iOS 7.1 برای کارکنان داخلی اپل

به گزارش BGR اپل امروز سومین نسخه آزمایشی iOS 7.1 را به صورت محدود و برای کارکنان داخلی این شرکت عرضه کرد. گزارش شده است مرحله بعد عرضه این نسخه برای توسعه‌دهندگان خواهد بود و این نسخه نیز همانند ۲ نسخه قبلی دارای قابلیت های جدیدی است و رفع باگ های موجود که هنوز اطلاعات دقیقی از آنها در دست نیست هم جز آن تغییران بوده است. 

در ادامه گزارش آمده است که نسخه نهایی iOS 7.1 به احتمال زیاد تا ماه مارس سال ۲۰۱۴ عرضه نخواهد شد لذا تا آن موقع ممکن است شاهد ورژن جدیدی از سری ۷.۰.X جهت بستن جیلبریکی که دیروز عرضه شد باشیم.

daeb1ee3f2733df0109b5dc9e8fe3b42

برچسب ها:

دیدگاه ها ۷

  1. shayan

    ۲ دی ۱۳۹۲ ۱۰:۱۹ ب٫ظ

    اههه جونت در بیاد اپل :(((((((
    اخه تا مارس باید صبر کنیم؟؟؟
    الانم که علنا با اشغال یکیه ۷.۰.۴!هم سرعتش هم باگاش!حتی رو ۵s!
    ما ک رفتیم بفروشیم بریم واسه xperia z1!
    خاطرات خوب من از اپل ال ۶.۱.۴ بود!گند زدی جانیه کچل گند!!

    • bib

      ۳ دی ۱۳۹۲ ۰:۵۴ ق٫ظ

      شایان جون همون بهتر برید هنگروید حال کنید فقط اونوقته که روز صد بار ارزوی یک دهم روانی ios رو خواهید داشت سرعت کم ۷.۰.۴ اون روی ۵ اس ؟ جدا دیگه حرفی ندارم . روزی رو می بینم که وقتی تو فرومهای هنگروید سرگردانی از خاطرات روزهای سرشار از سرعتت با ios 7.0.4 با حسرت یاد خواهید کرد

    • Aryan

      ۳ دی ۱۳۹۲ ۸:۲۶ ق٫ظ

      اگه از باگ ها مینالى ربطى به جانى نداره.چون جانى طراحه.

      • shayan

        ۳ دی ۱۳۹۲ ۹:۴۴ ب٫ظ

        اگه همین جانی جونت تصمیم نمیکرفت طراحی رو از بیخ تغییر بده لازم نبود بشینن از اول کد نویسی کنن ios رو و این افتضاح هم ب وجود نمیومد!!
        این ب تیم کوک هم مربوطه که بخاطر ی نامه عذر خواهی اسکات فورستال رو اخراج کرد ک این جانی با پوتین بیاد تو اعتبار اپل!!!اصن استیو کلا با این نوع طراحی مخالف بود!!اسکیومورفیسم رو دوست داشت مثل من!!
        اصن انگاری دارن از استیو انتقام میکیرن!!ایفون بزرگ تر از نظر استیو!!ایپد کوچیک تر!!ios با طراحی دقیقا بر عکس سلیقه استیو!!اخراج کردن طراح مورد قبول استیو!!!!و….

        • Aryan

          ۴ دی ۱۳۹۲ ۱۲:۳۴ ب٫ظ

          بخاطر اینکه استیو یک لجباز بود.حتى با اپ استور هم مخالف بود.لجبازى هاى بیخود زیاد داشت.خوب شد که اون افکار مزخرفش دیگه کاملا تو اپل نیستند.اگه بیوگرافیش رو کامل بخونی میفهمى که بخاطر لجبازى بود که مرد.خوب کرد که عوض کرد طراحى رو.الان هم شیک تر شده و هم تنوع ایجاد شده.اون اسکات هم خوب شد رفت وگرنه این همه ویژگى جدید توى iOS 7 وجود نداشت.خیلى هم خوب کردن که آیپد رو کوچیکتر کردن و آیفون رو بزرگتر.باید بزرگتر از این هم بکنن.گند بزنن این با یک دست کار کردن رو.این همه پول میدى خب با دو دست کار کن.چى میشه؟تیم کوک از استیو خیلى لایق تر هست.استیو رو دیگه تا این حد بیخود بزرگ کردن.چیز خاصى نبود.

  2. کیارش

    ۵ دی ۱۳۹۲ ۱۲:۰۹ ب٫ظ

    استیو یک استوره بود همیشه بهترین چیز ها را برای اپل می خواست

    • Aryan

      ۱۱ دی ۱۳۹۲ ۱۲:۵۶ ب٫ظ

      میشه بگى کدوم مدیر عامل بهترین ها رو براى شرکتش نمیخواد؟

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights