امکان شارژ بی‌سیم آیفون با iQi Mobile

امکان شارژ بی‌سیم آیفون با iQi Mobile

01

در کنار طرح‌ها و شایعات بیشماری که وجود دارد, به نظر می‌رسد که زمان اینکه اپل برای تمام دستگاه‌های خود شارژ بی‌سیم فراهم کند , نرسیده است. با اینکه شرکت‌های زیادی این فناوری را در دستگاه‌های خود پیاده کرده‌اند اما هنوز برای شارژ آیفون باید متکی به کابل باشیم.

خوشبختانه برای افرادی که به دنبال شارژ بی‌سیم می‌گردند یک گزینه سومی وجود دارد. ما می‌خواهیم در مورد iQi Mobile صحبت کنیم. Qi یک گیرنده شارژکننده بی‌سیم استاندارد است که دارای طراحی فوق‌العاده نازک, قابل‌انعطاف و منحصر بفرد می‌باشد.

02

iQi Mobile از آیفون ۵ , ۵C  , ۵S و همچنین آیپاد تاچ نسل پنجم پشتیبانی می‌کند. این رسیور که از تکنولوژی موجود Qi بی‌سیم برای شارژ کردن استفاده می‌کند, از یک سیم‌پیچ داخلی به همراه پد سیم‌پیچ شارژکننده برای انتقال این شارژ بهره می‌برد و مستقیماً به پورت رعد دستگاه متصل می‌شود.

فوق‌العاده نازک بودن آن از آن جهت حائز اهمیت است و این به این معنی است که دیگر لازم نیست دستگاه خود را در یک کیس بزرگ و پر حجم قرار دهید. و این یعنی برخلاف دیگر نمونه‌های موجود در بازار , این شارژر می‌توان با کیس نازک مورد علاقه شما نیز استفاده شود.

همان طور که تا الآن هم متوجه شدید iQi Mobile هنوز آماده نیست. سازنده‌ها هنوز سرگرم کار بر روی آن هستند تا به Kickstart در تولید کمک کنند.  اگر شما مشتاق به داشتن یکی از این شارژرها هستید با $۵۰ می‌توانید یک رسیور iQi و پک شارژر را دریافت کنید.

برچسب ها:

بدون برچسب

دیدگاه ها ۱

  1. hiddenx

    ۲ دی ۱۳۹۲ ۱۲:۲۰ ب٫ظ

    کابلی که به گوشی وصله کلا ورودیش رو میگیره یا میشه هم زمان کابل خودش رو هم انداخت؟
    فقط خواهشا جواب بدید

دیدگاه خود را ارسال کنید.