احتمال فعال سازی قابلیت “iOS in the Car” در iOS 7.1

احتمال فعال سازی قابلیت “iOS in the Car” در iOS 7.1

01

یکی از بزرگ نرین قابلیت‌های iOS 7 که در WWDC در ماه ژوئن رونمایی شد قابلیتی بود به نام iOS in the Car. این قابلیت اجازه ایجاد تعامل عمیق تر بین دستگاه iOS ها و وسایل نقلیه را می‌داد و به کاربران این اجازه را می‌داد تا برنامه‌های iOS را بر روی صفحه نمایش فابریک موجود در وسیله نقلیه مشاهده کنند.

تا الآن این قابلیت فعال نبود , اما به نظر می‌رسد که در iOS7.1 این موضوع تغییر کرده است. چند روز پیش اپل دومین فرمور بتا را برای توسعه‌دهندگان ارائه کرد که شامل تنظیمات افزونه جدید روشن و خاموش کردن Car Display است.

02

در خبری از ۹to5Mac آمده است:

“درست سر وقت ; آخرین ورژن بتا ارائه‌شده افزونه فعال و غیرفعال کردن “Car Display” در پنل تنظیمات Restrictions است.از منابع متعدد و معتبر درز پیدا کرده است که اپل در حال توسعه امکانات مربوط به وسیله نقلیه در ورژن بتای iOS 7.1 و بتای جدید ۲ است.

اگر چه به نظر می‌رسید که عرضه ارائه iOS in Car تا سال ۲۰۱۴ به تأخیر بیافتد , اما به نظر می‌رسد که هدف اپل عرضه iOS 7.1 به همراه این قابلیت در سال آینده باشد.”

اما توضیحات اپل در مورد iOS in Car :

“سیستم iOS in Car  سیستم iOS دستگاه و تجربه iOS را با سیستم خودرو هماهنگ می‌کند. اگر خودرو شما به سیستم iOS in Car مجهز باشد , شما با اتصال آیفون ۵ به آن می‌توانید از صفحه نمایش نصب‌شده در خودرو برای کنترل آن استفاده کرده و یا از Siri  بدون نیاز به نگاه کردن استفاده کنید.اکنون شما به راحتی و امنیت بیشتری می‌توانید تماس گرفته , به موسیقی گوش بدید , پیغام بفرستید و دریافت کنید , مسیریابی کنید و … . این سیستم برای تمرکز بر روی نیازهای شما طراحی‌شده , بنابراین فقط بر روی جاده تمرکز کنید.”

در ماه ژوئن, کدهای مخفی کشف‌شده در ورژن بتای iOS7 , احتمال اتصال خودرو با فناوری بی‌سیم  AirPlay اپل را نشان می‌داد. این اتصال مانند یک اتصال استاندارد USB بود برای انتقال Appها, نقشه‌ها و دیگر اطلاعات.

تعدادی از کارخانه‌های اتومبیل‌سازی از قبیل Acura, Mercedes-Benz, Infiniti, Ferrari, Chevrolet, Hyundai, Volvo, Opel and Jaguar در حال حاضر قول  پشتیبانی از این سرویس را داده‌اند. در این ماه, Honda با ارائه HondaLink اولین قدم را برداشت.

در کنفرانس تلفنی با مخترعین , تیم کوک اذعان کرد که iOS In Car بخش کلیدی اکوسیستم اپل می‌باشد.

برچسب ها:

بدون برچسب

دیدگاه ها ۱

  1. Aryan

    ۲۵ آذر ۱۳۹۲ ۸:۲۷ ب٫ظ

    کاش به جاى این جور قابلیتها آزادى هاى iOS رو بیشتر کنن.

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights