از آمازون خرید کنید، ۱۰ دقیقه بعد با پهپاد تحویل بگیرید

 

amazon-primeAir

 

پهپاد یا هواپیمای بدون سرنشین یکی از دستاوردهای اخیر بشر بوده که ماسوای استفاده های نظامی، کاربردهای بسیار مهمی را در بخش غیر نظامی دارا میباشد. کمک در مسیریابی مناطق زلزله زده، سیل، مکان یابی نقطه کانون آتش در جنگل ها و …، اما یکی از کاربردهای ویژه ای که در آینده ای نزدیک بسیار طرفدار پیدا خواهد کرد و اکنون شرکت آمازون بدان دست یافته است جابجایی کالا از طریق پهپاد میباشد.
دیروز، جف بزوس (Jeff Bezos) بنیانگذار و مدیر عامل آمازون از دستاورد اخیر این شرکت یعنی “PrimeAir” یا همان پهپاد اختصاصی این شرکت، برای حمل و جابجایی کالاهای خود رونمایی و آینده بسیار روشنی را برای آمازون پیش بینی کرد.

 

 

مدیر عامل آمازون اعلام کرد: هدف مهم بعدی ما این است که کالای خود را در اسرع وقت و در هر مکانی که مشتریان ما حضور دارند با استفاده از هواپیمای بدون سرنشین به دست آنها رسانده، و این، گام مهمی را در آینده این شرکت رغم خواهد زد، چرا که میتوان در هر نقطه از مکانها شامل بیابانها، ارتفاعات، تفریح گاهها، حتی در پیک نیکها، مشتریان ما کالای خود را سفارش داده و بین ۱۰ تا ۳۰ دقیقه کالای خود را با پهپاد تحویل بگیرند.
پیش بینی میگردد پروژه  PrimeAir، هواپیمای بدون سرنشین جدید از طرف امازون تا سال ۲۰۱۵ بهبره برداری و از طریق GPS در هر مکانی که حضور دارید، ۱۰ دقیقه بعد از خرید شما، کالای مورد نظر را به شما تحویل دهد.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights