ارائه دو آپدیت جدید برای OS X Mavericks برای کارکنان داخلی اپل

ارائه دو آپدیت جدید برای OS X Mavericks برای کارکنان داخلی اپل

به گزارش وبسایت ۹to5Mac و طبق ادعا منابع موثق٬ اپل امروز ۲ آپدیت جدید (OS X 10.9.1 و OS X 10.9.2) برای OS X Mavericks و برای کارکنان داخلی این شرکت عرضه کرده است٬
برای OS X 10.9.1 نام مستعار “Board” در نظر گرفته شده است که به جهت رفع چندین باگ اساسی که در OS X 10.9.0 گزارش شده بود عرضه خواهد شد.

screen-shot-2013-11-06-at-8-39-00-pm

 

یکی از باگ‌ های کنونی نسخه ۱۰.۹.۰ را میتوان اپلیکیشن Mail دانست که با اکانت های گوگل مشکلاتی دارد٬ در همین باره نیز اپل آپدیتی برای این اپلیکیشن باز هم به صورت داخلی و برای کاربران AppleSeed عرض کرده بود که میتوان حدس زد یکی از تغییرات OS X 10.9.1 قطعا رفع مشکل اپلیکیشن Mail خواهد بود.

دیگر مشکلاتی که گزارش شده و احتمال میرود اپل تمرکزش را روی آن موارد گذاشته است اپلیکیشن های Safari , iBooks و Remote Desktop است. گفته شده است که این نسخه در اواخر ماه میلادی جاری به صورت عمومی عرضه خواهد شد.

اما این همه ماجرا نبود٬ در همین راستا اپل آپدیت دیگری برای OS X Mavericks عرضه کرده است٬ OS X 10.9.2 با نام‌ مستعار “Carve”. لازم به ذکر است که این نسخه هنوز زیرِِ دست بخش مهندسی نرم افزار اپل میباشد.

رفع دیگر باگ های احتمای OS X 10.9.1 و اضافه کردن چندین قابلیت کوچک به مک نیز از تغییرات این نسخه خواهد بود.

اگر نگاهی به گذشته بیاندازیم متوجه این مورد میشویم که آپدیت های OS X 10.7.x و OS X 10.8.x هر دو سعی در نزدیکی هرچه بیشتر دو سیستم عامل Mac OS X و iOS داشتند که به طور مشخص گسترش سیستم iMessage از برنامه های اپل بوده است٬ حال با توجه به اینکه در iOS 7 شاهد قابلیت هایی چون FaceTime Audio و بلاک کردن افراد در Messages هستیم میتوان حدس زد که این قابلیت ها با عرضه OS X 10.9.2 وارد مک نیز بشوند.

در ادامه گزارش نیز آمده است که اپل به موازات موراد فوق بر روی نسل جدیدی از Mac OS X یعنی نسخه ۱۰.۱۰ کار میکند که با نام مستعار “Syrah” شناسایی میشود که میتوان گفت این نسخه نزدیک کننده مک به iOS و مخصوصا iOS 7 خواهد بود.

منبع خبر: ۹To5Mac

برچسب ها:

دیدگاه ها ۲

  1. Aryan

    ۱۶ آبان ۱۳۹۲ ۷:۵۷ ق٫ظ

    سلام.اگه با boot camp روى دیوایسهاى مک ویندوز نصب کنیم؟آیا ویندوز کند خواهد بود؟و اینکه چه مشکلاتى براى خود سیستم عامل مک بوجود مى آید؟

    • Dash Ali

      ۱۸ آبان ۱۳۹۲ ۰:۴۴ ق٫ظ

      نه عزیز هیچ مشکل یا کندی پیش نمیاد

دیدگاه خود را ارسال کنید.