اپل اجازه بروزرسانی کامل نسخه های غیرقانونی iWork و iLife و Aperture را میدهد

اپل اجازه بروزرسانی کامل نسخه های غیرقانونی iWork و iLife و Aperture را میدهد

13.10.22-App_Updates

در ساعات شلوغ و پر هیاهوی محصولات و دستاوردهای جدید اپل هستیم، مخصوصاً نرم افزارهایی که این شرکت در اقدامی کم نظیر آنها را به بهترین شکل برای کاربران خود ارایه داده است. پیشرفته ترین سیستم عامل دسکتاپ دنیا، یعنی ماوریکس به صورت قانونی و رایگان در اختیار تمام کاربران قرار گرفت است، نسل جدید پکیج های iLife و iWork با گزینه هایی مختلف در دسترس قرار دارد که خبر آن به صورت کامل اطلاع رسانی گردید.
اما این همه آیتم های شگفت انگیز اپل را دچار سردرگمی کرده یا سورپرایزهای اپل است؟
در موردی که در ۴۸ ساعت گذشته گزارش  و بنده هم آن را مشاهده کرده ام، اپل در سیستم عامل مکینتاش، اجازه بروزرسانی پکیج های قبلی iLife و iWork را که به صورت غیر قانونی (کرک)، کپی و تایم محدود نصب گردیده اند، به نسخه های جدید را میدهد. و آنها را به صورت قانونی نصب میکند، بعضی ها آن را یک باگ از طرف فروشگاه برنامه های مکینتاش میدانند.
از آنجا که این بسته ها برای سخت افزارهای جدید که خریداری میشوند رایگان خواهند بود، و این فروشگاه توانایی تشخیص نسخه های متعدد بر روی دیوایس های مختبف را دارد، بعید به نظر میرسد توانایی تشخیص اینچنین موردی را نداشته باشد. منابع اطمینان بخش دیگر نیز از سوی اپل نیز طی گزارشات واصله اعلام کرده اند که این اقدام از طرف اپل انجام گردیده است که میخواهد سورپرایزهای خود برای کاربران، به حد کمال برساند. و دلیل آن را این طور اعلام کرده اند که: ما هنگامیکه سیستم عامل مبتنی بر این برنامه های جدید یعنی ماوریکس را به صورت رایگان در دسترس قرار داده ایم، پس باید کاربران خود را برای ادامه فعالیت با برنامه های خود تشویق و همراهی کنیم، هرچند، نسخه های قبلی غیر قانونی یا بصورت کپی نصب شده باشند.
اگر واقعاً هدف اپل این باشد، واقعاً حرکتی بینظیر است که بدون سر و صدا کاربرانش را به هیجان آورده است، این اقدام فقط محدود به پکیج های ذکر شده نبوده و برنامه محبوب  Aperture با قیمت ۸۰ دلار نیز مشمول این بروزرسانی قرار گرفته است، و کاربران دیگر نیز اعلام کرده اند که نسخه های Trial این برنامه به خوبی و کامل بروزرسانی گردیده است. لازم به ذکر است این نسخه ها به جز Garagband به صورت پولی در Mac App Store در دسترس بوده، و این اقدام اخیر فقط برای بروزرسانی مشاهده گردیده است، برای همین برخی آن را باگ فروشگاه اپل ذکر کرده اند.
شما چنانچه نسخه های قبلی محصولات ذکر شده را به صورت غیرقانونی بر روی مکینتاش خود نصب دارید به احتمال زیاد میبینید که در وضعیت بروزرسانی قرار گرفته اند، حتی میتوانید آنها را بر روی ماوریکس نصب کرده و بروزرسانی نرم افزار (Software Update) سیستم عامل خود را چک کنید.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۳

  1. محمد علی پشم فروش

    ۴ آبان ۱۳۹۲ ۱:۳۲ ب٫ظ

    بر روی تلبت های اپل چطور این امکان وجود داره ؟؟؟

    • امید

      ۴ آبان ۱۳۹۲ ۹:۵۶ ب٫ظ

      این امکان فقط برای مکینتاش هست!

  2. Masoud

    ۴ آبان ۱۳۹۲ ۱۱:۵۵ ب٫ظ

    salam man har kari mikonam ghabool nemikone chikar konam ?????

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights