KGI: رنگ طلایی و Touch ID را در آیپدهای جدید نخواهیم دید

KGI: رنگ طلایی و Touch ID را در آیپدهای جدید نخواهیم دید

ipad59to5mac
 
 
 

رفته رفته به رویداد سه شنبه شب اپل نزدیک میشویم، و طبق عادت، اخبار و شایعات پیرامون آن داغ و بالا میگیرد. در دوران ریاست تیم کوک بر کرسی مدیریت اپل، زمانه نشان داده است که شایعات قبل از کنفرانس ها بسیار به حقیقت نزدیک و اکثراً هم به واقعیت میپیوندند. یکی از تحلیلگران مشهور که احتمالاً با آن آشنا هستید، مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo) از شرکت KGI میباشد که اغلب پیش بینی های خود را بر اساس نظر تحلیلگران دیگر و اخبار بدست آمده، قبل از کنفرانس های اپل بیان میکند. به گزارش ۹to5mac, اخرین پیش بینی های این فرد در خصوص کنفرانس سه شنبه شب اپل به قرار زیر است:

 

  • آیپد۵:  آیپد نسل پنجم ۲۰٪ سبکتر و نازکتر از نسل قبلی خود، یعنی ۷.۵ میلیمتر ضخامت، و ۵۰۰ گرم وزن خواهد داشت. شکل و طراحی آن شبیه آیپد مینی، با یک پردازنده ۶۴ بیتی از نوع A7X و دوربین ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم بزرگتر خواهد آمد.
  • آیپد مینی ۲: نسل دوم از آیپد مینی با داشتن صفحه نمایش رتینا دارای رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ به همراه پردازنده A7 از راه خواهد رسید, که صفحه نمایش جدید آن را کمی ضخیم تر و سنگین تر مینماید.

از این آیپدها انتظار رنگ طلایی و همچنین سنسور اثر انگشت یا همان Touch ID نخواهیم داشت. کو میگوید: منطقاً رنگ طلایی و Touch ID که برای اولین بار به آیفون ۵s وارد شد به مشکل تامین ظرفیت تولید برخورد کرده است، که بر همین اساس ما انتظار نداریم که این دو ویژگی را در آیپدها ببینیم. و احتمالاً یک رنگ خاکستری (space gray ) تنها به انها اضافه گردد.

 

  • مک بوک پرو: نسل جدید مک بوک پرو های جدید با پردازنده های هازول (Haswell) و دوربین بهینه شده Full HD، و افزایش قدرت محاسباتی این پردازنده ها (Turbo Boos) برای کارایی و عمر باتری بهتر. همچنین نسل جدید فضای ذخیره سازی PCI-e و چیپستهای Wi-Fi با پشتیبانی از ۸۰۲.۱۱ac دور از انتظار نخواهد بود که همه اینها به افزایش طول عمر باتری به بالای ۱۰ ساعت کمک خواهد کرد.

در انتها هم پیش بینی میشود مک پروهای جدید آماده عرضه و احتمالاً Apple TV های جدید و مک مینی جدید در کنار آپدیتهای نرم افزاری iOS 7.1 و برنامه های دیگر و سیستم عامل جدید مکینتاش ماوریکس رونمایی گردند.

 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۱

  1. Aryan

    ۲۸ مهر ۱۳۹۲ ۳:۵۳ ب٫ظ

    کاش داشته باشند.

دیدگاه خود را ارسال کنید.