نایک، Nike+ Fuelband SE را رونمایی کرد

145329

 

دیروز طی مراسمی، کمپانی نایک که یکی از برترین چهره های شناخته شده در ساخت تجهیزات تناسب اندام و سلامتی است، نسخه جدید محبوب فول بند را با نام Nike+ Fuelband SE را رونمایی کرد.
این مچبند معروف در نسخه جدید هوشمند خود، وضعیت سلامتی انسان را به خوبی ردیابی، و تمام اتفاقات کاربر را ثبت، و در برنامه مخصوص iOS خود تجزیه و تحلیل مینماید.
در این نسخه که از لحاظ ظاهری یک نوار برجسته رنگی در قسمت داخل ان به چشم میخورد، مجهز به بلوتوث ورژن ۴ برای ارتباط بهتر و سریعتر، با کیفیت و مقاوم تر در برابر آب و باد، و با طراحی جدید مناسب تمام مچ ها و در تمام حالتها میباشد. طراحی جدید، مخصوصاً در قسمت داخل بسیار انعطاف پذیرتر و دارای یک دکمه ساده با LED فوق العاده درخشان میباشد.
برنامه مخصوص iOS این مچبند، در آپدیت آینده خود، بسیار هوشمند تر، یکپارچه تر و بهبود یافته تر شده و برای دستیار پردازنده آیفون ۵s یعنی M7 بهینه خواهد شد. و همچنان این نسخه برای اندروید عرضه نخواهد شد.
Nike+ Fuelband SE از تاریخ ۶ نوامبر در امریکا، کانادا و انگلیس و احتمالاً همزمان در آلمان، فرانسه و ژاپن با قیمت ۱۴۹ دلار عرضه خواهد شد.
همچنین از دیروز پیش سفارش به صورت محدود در آمریکا، آلمان، فرانسه و انگلستان آغاز گردیده است. برای دیدن فیلمهای زیبا و اطلاعات بیشتر از این ابزار جدید، میتوانید به سایت نایک مراجعه کنید.

 

 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights