مک بوک ایر ۱۲ اینچی با کیفیت رتینا در راه است

مک بوک ایر ۱۲ اینچی با کیفیت رتینا در راه است

طبق پیش بینی منابع مورد اعتماد اپل، این شرکت قصد دارد یک مک بوک ایر با طراحی کاملا جدید و بسیار باریک در اندازه ۱۲ اینچ راه طی اواسط سال ۲۰۱۴ راهی بازار کند. قرار است قاب کلی دستگاه عوض شود و بسیار باریک تر از طراحی کنونی باشد و همچنین قیمت آن ارزان تر از مک بوک پرو های رتینا خواهد بود. این فرد اطلاعی ندارد که آیا این سری جدید کاملا جایگزین مدل های قبلی خواهد شد یا اینکه مدل های قبلی هم به قوت خود باقی خواهند ماند.

یک دستگاه ۱۲ اینچ هم قابل حمل بودن مدل ۱۱ اینچ را به همراه دارد و هم کارایی مدل ۱۳ اینچ را. صفحه نمایش با کیفیت تجربه ای بی نظیر همچون مک بوک پرو های رتینا را به کاربر می دهد و طراحی جدید باعث می شود که هم باریک تر و هم سبک تر شود. این دستگاه جدید هدف اولیه مک بوک ایر را بار دیگر به جهانیان نشان خواهد داد.

در ادامه گزارش گفته شده که رزولوشن صفحه نمایش رتینا این دستگاه ۲۳۰۴ ۱۴۴۰x خواهد بود. پیش از این خبر تولید یک پنل ۱۲ اینچی با این رزولوشن برای اپل در سال ۲۰۱۴ شنیده شده بود که طبق این گزارش مربوط به این دستگاه خواهد بود.

این فرد تا به حال ۲ پیش بینی موفق داشته است. سال گذشته که گفت خط تولید سومی برای مک بوک در راه است که شاهد معرفی مک بوک های رتینا بودیم و توفق خط تولید مک بوک پروی ۱۷ اینچی هم از گزارش های این فرد بوده است.

برچسب ها:

بدون برچسب

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights