آیپد ۵ و آپید مینی ۲ اپل و دوربین هایی با کیفیت ۸ مگاپیکسل , سونی سازنده سنسورها

آیپد ۵ و آپید مینی ۲ اپل و دوربین هایی با کیفیت ۸ مگاپیکسل , سونی سازنده سنسورها

بر اساس گزارش KGI ,آیپد و مینی آیپد جدید اپل هر دو دارای دوربین عقب ۸ مگا پیکسلی می باشد که  با لنزی که توسط Genius  و  Largan  تولید میشود مجهز شده است و همچنین مشخص شده است که سازنده این سنسورها انحصارا شرکت سونی می باشد.

 

1234

 

در گزارش آمده است که اپل محصول جدید را احتمالا با نام “iPad 5” و “iPad mini 2” در اواخر ۳ ماهه چهارم با آپکرید دوربین به یک دوربین ۸ مگا پیکسلی , عرضه خواهد کرد. به غیر از این یک منبع آگاه گفته است که سونی عهده دار تهیه سنسورهای نسل بعدی تبلت ها خواهد بود.

با سنسورهای جدید سونی, دوربین های ۵ مگا پیکسلی نسل چهارم آیپد و آیپد مینی ,جای خود را به دوربینی ۸ مگاپیکسلی خواهند داد. این برای اولین بار است که که اپل تبلت های خود را با دوربین هایی با رزولوشن پایین تر از آیفون تجهیز میکند.

البته منبع مشخص نکرد که از چه نوع مدلی استفاده خواهد شد , اما انتظار میرود از اجزای روشن سازی (فلش.م) , بزرگتر از ۱.۵ میکرون پیکسل , همانگونه که در آیفون ۵s دیده شد , استفاده کند.

در گزارش Kuo آمده است که اپل انتظار دارد با این آپگرید دوربین در آینده فاصله خود را با دیگر رقبا در بازار تبلت افزایش دهد.

تک خال قبلی اپل , صفحه نمایش رتینا بود , که توسط دیگر تولید کنندگان نیز اجرا شد. اخیراً آمازون با Kindle Fire HDX 7 اینچی و ۸.۹ اینچی تراکم ۳۲۳ و ۳۳۹ ppi را به رخ دیگر رقبا کشید که این تراکم بسیار بالاتر از ۲۶۴ ppi  موجود در نسل چهارم آیپد بود.

در کنار سنسور, آیپد ۵ با ۵ جزء لنز جدید با دیافراگم بزرگتر  , ساخته شده توسط Genius Optics  و Larganهمراه می باشد.این دو کارخانه مسئول اپتیک در آیفون ۵S و ۵C هستند.

در انتها , Kuo میزان فروش آیپد ۵ را برای سه ماهه سوم ۱.۲ میلیون دستگاه و برای سه ماهه چهارم ۱۰.۵ میلیون دستگاه  پیشبینی کرد و برای آیپد مینی ۲ در سه ماهه چهارم به میزان ۲.۱ میلیون خواهد رسید.

برچسب ها:

بدون برچسب

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights