عکسهایی از آیپد مینی ۲ با رنگ طلایی و مجهز به حسگر اثر انگشت

عکسهایی از آیپد مینی ۲ با رنگ طلایی و مجهز به حسگر اثر انگشت

 

gold_ipad_mini_2_touch_id

 

در آخرین خبری که منتشر کردیم، عکسهای مربوط به آیپد مینی با بدنه خاکستری را مشاهده کردید، با توجه به اینکه به رویداد احتمالی ۱۵ اکتبر ماه آینده نزدیک میشویم، اخبار و شایعات پیرامون آیپدهای جدید نیز بالاتر گرفته، و براساس پیش بینی ما، انتظار میرود آیپدها هم در سه رنگ همانند آیفون ۵s رونمایی گردند. در عکسهای منتشر شده امروز توسط سایت چینی Zol.com.cn که به مانند همیشه Nowhereelse.fr آنرا پوشش داده بود، نشان میدهد که به احتمال زیاد شاهد آیپد مینی با رنگ طلایی و مجهز به حسگر اثر انگشت خواهیم بود. ظاهراً باز لحظاتی پیش بخاطر مسایل حقوقی سریعاً صفحه مورد نظر سایت فرانسوی از دسترس خارج شده است.
این عکسها که برای اولین بار با کیفیت بالا و خاص منتشر شده و بسیار نزدیک به یک آیپد مینی مونتاژ شده میباشد، نشان میدهد که نسل دوم آیپد مینی همانند آیفون ۵s ملون به رنگ طلایی در اطراف و پشت آن، و همچنین حلقه طلایی رنگ حسگر اثر انگشت، آن را مزین ساخته است.

 

 

انتظار میرود آیپد مینی ۲ با صفحه نمایش رتینا، در کنار نسل پنجم آیپد ۹.۷ اینچی معرفی گردد، هرچند در خبر منتشر شده دیروز، شاید نسل بعدی آیپد مینی به همراه آیپد ۵ عرضه نگردد.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.