آیپد ۵، نازکتر از آیفون ۵s و سبکتر از آیپد ۴

آیپد ۵، نازکتر از آیفون ۵s و سبکتر از آیپد ۴

قطعاً اولین نسل از آیپد را به خاطر دارید، طراحی زیبا و منحصر بفرد که استیو جابز فقید، همگان را هیجان زده و مشتاق کرده بود، استقبال بینظیر کاربران بر آن شد تا اپل به آیپد, واقعاً به چشم یک محصول تاثیرگذار و محبوب بنگرد، بصورتی که برای طراحی آیپد ۲، جاناتان آیو طراح نابغه اپل، خود، شخصاً به ژاپن سفر کرد و با الهام از شمشیر سامورایی ها، توانست آیپد ۲ را با ۳۰ درصد کاهش،فوق باریکتر و محکمتر از نسل پیشین خود طراحی کند. این طراحی در آیپد، در نسل سوم و چهارم تغییر نکرد. تا اینکه بر اساس زمزمه ها در ماههای اخیر، اپل تصمیم به تغییرات ظاهری و باطنی نسل بعدی آیپد، گرفته است. بر اساس اخبار و گزارشات تصویری بدست آمده از ابتدای سال جاری، نشان این میرود که بعد از کش و قوس های فراوان، اپل، آیپد ۹.۷ اینچ نسل بعدی را باریکتر و سبکتر از نسل کنونی خود طراحی و رونمایی کند.

 

ت

صاویر شماتیک و گرافیکی بدست آمده  نشان میدهد که نسل بعدی آیپد با با ۱۵ میلیمتر کاهش، عرض این دستگاه دقیقاً با ۱۶۹.۴۸ کوچکتر از نسل پیشین خود باشد. در این مستندات تصویری، ارتفاع آیپد بعدی با ۱.۳ میلیمتر کاهش، به ۲۴۰ میلیمتر کوتاه تر شده است. ضخامت آیپد نسل پنجم از ۹.۵۵ میلیمتر به ۷.۵ میلیمتر کاهش یافته و یک نازکی گود مانند نسبت به لبه های آن خواهد داشت، و بر اساس اخبار گذشته هم که قبلاً اطلاع رسانی کرده بودیم، بدنه آن شبیه آیپد مینی خواهد بود.

 

 

بر اساس تغییرات ظاهری فوق، انتظار میرود وزن آیپد بعدی نیز با کاهش قابل ملاحظه ای، نسبت به نسل کنونی خود سبکتر گردد. اجزاء دیگر هم همانند: دوربین جلو، جک هدفون، دکمه هوم و میکروفون تا حد زیادی با همان تغییرات قبلی باقی بماند، فقط ممکن است اپل در دکمه جدید برای استفاده از حسگر اثر انگشت جلوه زیباتری به آن ببخشد.
آخرین اخبار طراحی در تغییرات آیپد نسل بعدی منطبق با شایعات گذشته بوده است و اپل قصد دارد تا یک آیپد مینی ۹.۷ اینچی را رونمایی کند، و بر اساس شواهد، یک رنگ خاکستری همانند آیفون ۵s را در آیپد بعدی استفاده کند، که   شبیه تصویر زیر خواهد بود. 

 

spacegray-ipad

 

با نزدیک شدن به رویداد احتمالی ۱۵ اکتبر ماه آینده، همانند سال گذشته پیش بینی میشود، آیپدهای نسل بعدی مینی و ۹.۷ اینچی در کنار هم رونمایی گردند.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights