آیپد دستیار هواپیمایی بوئینگ میشود

آیپد دستیار هواپیمایی بوئینگ میشود

ipad_two

 

از آنجا که تعمیرات و رسیدگی منظم هواپیماها, دقت، وسواس، حساسیت و تخصص بسیار بالا را میطلبد، لذا صنعت هواپیمایی خیلی کمتر به سیستم های کامپیوتری برای پیشبرد اهداف خود اعتماد میکند، اما در کنار اطمینان بخشی، رابط کاربری زیبا و اصولی و منحصر بفرد بهمراه فناوریهای روز نیز برای این صنعت حائز اهمیت میباشد. 
بنا به گزارش امروز صبح به نقل از CNet, شرکت هواپیمایی بوئینگ، اعلام کرد که یک مجموعه از برنامه های مورد نظر خود را در بر روی آیپد فراهم اورده است که اطلاعات بسیار مفید و ضروری، در اختیار بخش های مکانیک و نگهداری این صنعت برای رسیدگی، تعمیر و مراقبت های بهنگام هواپیماها، ارایه خواهد داد.
غول صنعت حمل و نقل هوایی دنیا که صاحب هواپیماهای ۷۳۷،۷۴۷،۷۷۷ و ۷۸۷ میباشد، گفت: تکنیسین ها با برنامه های مورد نظر بر روی آیپد، میتوانند اطلاعات فنی هواپیماها، سوابق تعمیرات و بسیاری از اطلاعات دیگر را بدست آورند، و بدین ترتیب باعث تاخیر های کمتر و کاهش هزینه های نگهداری و تعمیرات خواهد شد.
این شرکت که قصد دارد هفته جاری در کنفرانس صنعت حمل و نقل هوایی، این برنامه ها را بر روی آیپد رونمایی کند، بیان کرد که بیش از یکسال است که به کمک خطوط هوایی دیگر این برنامه ها را آماده سازی کرده بودیم، اما به دنبال یک رابط کاربری ایده آل بودیم که علاوه بر سهولت استفاده، دارای فناوریهای پیشرفته و همچنین دارای محیطی قابل توسعه باشد، که به نظر ما آیپد بهترین گزینه برای معیارهای ما بود.
آیپد که در حال حاضر بعنوان یک دستگاه محبوب در بین خطوط هوایی جا خوش کرده است، مورد ستایش خلبانان برای راهنمایی خطوط هوایی مخصوصاً در مسیرهای طولانی قرار گرفته است.
خطوط هوایی آمریکا و آلاسکا نیز تاکید کرده اند که قابلیتهای آیپد در هواپیماهایشان باعث حذف کاغذ، صرفه جویی در پول و کاهش وزن هواپیما خواهد شد.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights