رکورد شکنی دوباره آیفون و فروش ۹ میلیون دیوایس در طول سه روز

شرکت اپل که به تازگی دو سرباز جدید خود را برای اعزام به میدان نبرد اسمارت فون ها آماده کرده است٬ ساعاتی پیش در طی بیانیه ای اعلام کرد که در سه روز نخست فروش آیفون ۵s و ۵c از رکورد ۹ میلیون عدد گذشته است ٬‌هر چند که اپل به صورت جداگانه اعلام نکرده است که هر کدام از آیفون ها چه مقدار فروش داشته است٬ اما سایت آماری localytics به ما می گوید که آیفون ۵s بیش از سه برابر آیفون ۵c توسط مردم خریداری شده است. 

iphone_5s_5c
 

این بهترین آیفون تاکنون بوده است٬ فروش بیش از ۹ میلیون آیفون جدید در اولین پایان هفته ( سه روز ) یک رکورد جدید برای اپل می باشد. استقبال از آیفون جدید فوق العاده بوده است و در حالی که تمامی انبار های ما از آیفون ۵s خالی شده است همچنان مردم سفارش های جدید خود را برای خرید آن ثبت می کنند. ما از صبر مردم صمیمانه قدردانیم و در حال تلاش برای ساخت تعداد کافی آیفون برای همه هستیم.

این صبحت ها تنها می تواند از رئیس شرکتی باشد که هر ساله گوشی های خودش رکورد فروش سال گذشته اش را می زند. براساس آمار ها٬ سرعت رشد آیفون های جدید بیش از دو برابر آیفون ۵ در سال گذشته بوده است. تیم کوک در ادامه این صبحت ها اعلام کرد که تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر به آخرین نسخه ios آپدیت کرده اند و این خود ios 7 را به سریعترین آپدیت نرم افزاری در تاریخ سیستم عامل ها تبدیل کرده است. البته رکورد های اپل به همین جا ختم می شود و او در ادامه اضافه کرد که سرویس اینترنتی رادیو آیتونز تاکنون بیش از ۹ میلیون کاربر تمام وقت داشته است و تاکنون آهنگ های Hold On و we’re Going Home بیشترین آماری پخش را داشته اند. 

این خبر ها باعث شد که تا این لحظه سهام شرکت اپل با رشدی بیش از ۴ درصد روبرو شود٬ اما در آن روی سکه اگر اپل نتواند به حجم بالای درخواست آیفون ۵s به خوبی رسیدگی کند٬ ماجرا جا ماندن اپل از مشتریان برای آیفون ۵ پیش می آید که خود یکی از اصلی ترین دلایل سقوط سهام اپل در سال گذشته بود.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.