نسخه فاینال آیتونز ۱۱.۱ منتشر شد

نسخه فاینال آیتونز ۱۱.۱ منتشر شد

در ساعات پایانی انتظار برای ios 7 هستیم, همانطور که پیش بینی می شد اپل پیش از عرضه نسخه نهایی ios , آیتونز را با ساپورت ios 7 منتشر خواهد ساخت. در همین راستا لحظاتی پیش نسخه نهایی آیتونز ۱۱.۱ منتشر شد. بخش اصلی این آپدیت به ساپورت ios 7 اختصاص دارد اما در بین آیتونز ۱۱.۱ چیز های دیگری نیز برای ما دارد 

آیتونز رادیو: سرویس استریم اپل که اپل با آن به جنگ اسپوتی و پاندورا رفت. با آیتونز رادیو می توانید به میلیون ها موزیک رایگان برای گوش فرا دادن دسترسی داشته باشید.

Genius Shuffle : قابلیت جدیدی که آیتونز را هوشمند تر از گذشته خواهد کرد. با فعال سازی Genius Shuffle، آیتونز درک می کند که چه موزیک هایی در لیست آهنگ های شما بیشتر از بقیه با یکدیگر مچ هستند، سپس آنها در یکی پس از دیگری برای کاربران پخش می کند . 

ایستگاه های پادکست: پادکست ها هم اکنون یکی از پرطرفدار ترین سرویس های آنلاین در جهان هستند. با آیتونز ۱۱ می توانید ایستگاه هایی از پادکست های دلخواهتان بسازید و به وسیله آیکلاد آنان را بین دیوایس های خود به اشتراک گذارید 

 

 

دانلود نسخه مک : 

دانلود نسخه ویندوز ۳۲ بیت : 

دانلود نسخه ویندوز ۶۴ بیت : 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۴

  1. Arshia

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۲ ۸:۵۳ ب٫ظ

    تو اپدیت های من هنوز نیومده چرا ؟!
    مک ۱۰.۸.۵

  2. ایمان

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۲ ۹:۴۶ ب٫ظ

    مال من هم نیومده
    چرا ارور میده وقتی می خوای با آیپد آپدیت کنی؟؟؟؟

    • i-Phone.ir Team

      ۲۷ شهریور ۱۳۹۲ ۹:۴۸ ب٫ظ

      منظورتون ios 7 هست دیگه؟
      سرور های اپل شلوغه

  3. nima

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۲ ۷:۱۴ ب٫ظ

    salam man harchi mikham restore konam error 3014 ya 3040 mide file ipsw sham 4 bar gereftam kamele !! moshkel itunes shoma nist??

دیدگاه خود را ارسال کنید.