اپل در حال آزمایش ios 7 تحت نسخه های ۷.۰.۱ , ۷.۰.۲ و ۷.۱ میباشد

اپل در حال آزمایش ios 7 تحت نسخه های ۷.۰.۱ , ۷.۰.۲ و ۷.۱ میباشد

 

screen-shot-2013-09-15-at-5-10-49-pm

 

در حالیکه تنها کمتر از ۷۲ ساعت به عرضه نهایی IOS 7 باقیمانده است، و نسخه گلد مستر بنا بر گزارش افراد، هنوز دچار مشکلاتی مخصوصاً با نسخه های آیپد دارد، اپل در حال تست نسخه های متعدد شامل:  ۷.۰.۱ , ۷.۰.۲ و ۷.۱ میباشد. گویا در این پلتفرم جدید هم شاهد آپدیتهای زیادی باشیم، که البته از این سیستم عامل جدید و نو بنیاد بعید به نظر نمیرسد. در حال حاضر آزمایشهای فوق توسط کارکنان اپل در کوپرتینو و کالیفرنیا حال انجام میباشد، و به مرور این تستها توسط کارکنان شهرهای دیگر نیز انجام خواهد شد.
معمولاً بعد از عرضه نهایی یک پلتفرم IOS در فاصله کوتاهی آپدیت های بعدی برای رفع اشکلات و باگهای احتمالی منتشر میشود،. در این گزارش نسخه های ۷.۰.۱ و ۷.۰.۲ برای رفع اشکالات و نسخه ۷.۱ ویژگیها و قابلیتهای جدید را به همراه خواهد داشت و گفته میشود نسخه ۷.۱ برای پشتیبانی سخت افزاری آیپدهای جدید که در احتمالاً در اکتبر رونمایی میگردند، در حال آماده سازی میباشد.
به گزارش ۹to5mac, با توجه به اینکه در حال حاضر اپل در حال آزمایش این سه نسخه میباشد، همزمان در حال کار برای ادغام سازی عملکرد این نسخه در اتومبیل میباشد که قبلاً تحت IOS In The Car  عنوان شده بود.
همچنین گزارش رسیده است که اپل در حال تغییر بنیادی در بخش مهندسی IOS برای شروع یک کار سنگین بر روی پروژه IOS 8 میباشد، و حدس میزنیم که تمرکز IOS 8 بر روی نقشه های اپل، مخصوصاً در محیط های بسته (Indoor) و حمل و نقل میباشد, که در قبل, ما اخبار مربوط به خریداری شرکتهای مرتبط را اعلام کردیم، و با توجه به وجود M7, دستیار جدید پردازنده های A7 در آیفون ۵s، این تحول به شدت در نقشه های جاده، در حال شکل گیری است.
 لیست مراکز در حال تست IOS 7 تحت نسخه های: ۷.۰.۱ , ۷.۰.۲ و ۷.۱ به تفکیک نسخه ها را در زیر میتواند مشاهده کنید:



 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights