انتشار تصاویر برگه های راهنمای iPhone 5C

لحظاتی پیش یک وبسایت هلندی تعدادی تصویر را منتشر کرده که به گفته‌ی او مربوط به برگه های راهنمای داخل جعبه iPhone 5C به زبان آلمانی می باشد. علاوه بر نام iPhone 5C ما می بینیم که این آیفون در پشت سفید و در جلو مشکی می باشد. در تصویر iOS 7 دیده می شود و با خطوطی ورودی Lightning، دکمه هوم، دکمه پاور و دکمه های تنظیم صدا توضیح داده شده است.

همچنین علاوه بر راهنما، برگه ای که برروی آن ابزار خارج کننده محفظه سیم کارت وجود دارد هم دیده می شود. در کنار همه این ها دو برچسب اپل هم وجود دارد که با هر محصول اپل به دست مصرف کننده می رسد.


انتظار داریم که اپل از دو آیفون جدید با نام های iPhone 5S و iPhone 5C در مراسم هفته آینده خود که احتمالا ۱۹ شهریور برگزار می شود رونمایی کند. اپل از حالا مسافرت کارمندان بخش پشتیبانی را بین تاریخ های ۱۵ تا ۲۸ سپتامبر لغو کرده است که احتمالا بین این تاریخ ها شاهد عرضه این دو دستگاه جدید خواهیم بود. در شایعات دیده ایم که آیفون ارزان قیمت با همان صفحه نمایش ۴ اینچی رتینا آیفون ۵ عرضه خواهد شد. انتظار داریم که این دستگاه جایگزین آیفون ۵ شود و همچنین با قیمت ۹۹ دلار به صورت لاک و قراردادی در آمریکا عرضه شود. همچنین قیمت ۴۰۰ دلار برای مدل آنلاک پایه این دستگاه حدس زده شده است.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۸

  1. :)

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ ۶:۲۷ ب٫ظ

    ۳۲g اش ۴۰۰$ یا ۱۶g اش؟؟؟ مرسی

    • iAlireza

      ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ ۶:۲۸ ب٫ظ

      مدل پایه یعنی ۱۶ گیگابایت جناب 🙂

      • :)

        ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ ۶:۴۱ ب٫ظ

        مرسی پایشو نخونده بودم 😐 😀 :))

  2. Sajjaad

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ ۹:۰۹ ب٫ظ

    آقا یه سوال برا من پیش اومده اونم اینه که چطور یه تصویر درست حسابی از ۵s منتشر نمیشه که با شایعاتی مثل سنسور اثر انگشت مطابق باشه بعد هر روز تصویر جدید از ۵c مطابق شایعات میاد بیرون ، بعدشم آیفون ۵ داک بیرون آوردن سیم کارت نداشت توی جعبه بعد آیفون ۵c که قرار ارزون باشه این داک رو توی جعبه داره !

    • iAlireza

      ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ ۱۰:۲۶ ب٫ظ

      اولا سوزنه نه داک، بعد هم همین الان آیفون ۵ جلوی من داره سوزن رو ! شما گوشی لاک خریدید که داخل ایران آنلاک شده و گوشی های لاک هم سوزن ندارند

      تصویر سنسور اثر انگشت هم منتشر شده

      • Sajjaad

        ۱۳ شهریور ۱۳۹۲ ۰:۵۱ ق٫ظ

        ممنون از راهنماییتون ، ولی من واطرافیانم میتونم بگم که ۵ تا آیفون ۵ خریدیم و هیچکدوم سزن نداشته و تو تاریخهای مختلف از جاهای مختلف هم خریدیم پس از کجا میتونم بفهمم که لاک بوده و توی ایران آنلاک شده یا از اول آنلاک بوده ؟ چه راهی برای تست این موضوع هست ؟؟

        • iAlireza

          ۱۳ شهریور ۱۳۹۲ ۰:۵۳ ق٫ظ

          با همین سوزن میشه فهمید. اپل برای دستگاه های لاک سوزن قرار نمیده و آنلاک فکتوری ها سوزن دارند

          • Sajjaad

            ۱۳ شهریور ۱۳۹۲ ۱:۱۵ ق٫ظ

            بازم ممنون ، ظاهراً که همه آیفون۵ ها رو انداختن بهمون پس :))))
            من فکر کردم راهی مثل چک کردن سریال نامبر داشته باشه !

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights