DeskConnet آسان ترین راه ارتباطی بین مک و ios

DeskConnet آسان ترین راه ارتباطی بین مک و ios

برای ارسال فایل های خود بین مک و دیوایس های مبتنی بر ios معمولا از چه راه هایی استفاده می کنید؟ دیوایس خود را به آیتونز وصل کرده و فایل را به اپلیکیشن ها منتقل کنید؟ مطمئنن راه خوبی است اما زمان زیادی را مصرف می کند و علاوه بر آن برای هر برنامه ای این کار شدنی نیست! 
و یا از طریق ایمیل یا وایرلس و با زدن ip آدرس در مرورگر ها فایل ها را به دستگاه خود می فرستید؟ اینکار نیز مشکلات خاص خودش را دارد و باز برای همه اپلیکیشن ها شدنی نیست. 
اما بیایید راه بهتری را پیدا کنیم. 
بنابراین در اینجاست که باید شما را با اپلیکیشن DeskConnect آشنا کنیم. بدون شک DeskConnect آسان ترین راه ارتباطی بین مک و دیوایس های مبتنی بر ios است. DeskConnect اپلیکیشنی برای مک و ios دارد. بعد از نصب اپلیکیشن ها در مک و ios و ساخت یک اکانت واحد٬ می توانید هر فایلی از قبیل عکس ها٬ ویدیو ها٬ فایل های متنی٬ نوشته های کپی شده٬ فایل های صوتی و هر چیزی که قابل کپی شدن است را بین دیوایس های خود جابه جا کنید. 

پس از نصب اپلیکیشن در مک٬ گزینه ای در منوبار اضافه خواهد شد که با درگ کردن فایل ها بر روی آن و انتخاب دیوایس مورد نظر٬ عملیات انتقال آغاز خواهد شد. .پس از ارسال فایل به دیوایس های مبتنی بر ios ٬ نوتیفیکیشنی بر روی دیوایس ها ظاهر می شود و پیرامون فایل رسیده اطلاع رسانی می کند. 
در حالت برعکس٬ وقتی فایلی از ios به مک فرستاده می شود نیز یک notification وظیفه اطلاع رسانی آنرا به عهده خواهد داشت. 

 

 

 

 

علاوه بر ارسال فایل٬ امکان ارسال آدرس وب سایت ها نیز وجود دارد. به طور مثال وقتی سافاری یا کروم در مک باز است٬ بر روی آدرس بار دبل کلیک کرده تا آدرس انتخاب شود٬ بعد از آن٬ بر روی آیکون DeskConnect در منو بار کلیک کرده و دیوایس مورد نظر خود را انتخاب کنید٬ در چند ثانیه٬ آدرس مورد نظر برای دیوایس فرستاده می شود٬ این بخش نیز به مانند ارسال فایل٬ قابلیت ارسال از طریق مک و ios را دارد. 

در اینجا آدرس انجمن تخصصی آیفون را برای آیفون ارسال می کنیم .

 

 

 

 

کافی نیست؟ امکان ارسال متن های کپی شده نیز به لیست قابلیت های این برنامه بیفزایید تا متوجه شوید که از این پس DeskConnect یکی از بهترین دوستان ما در مک و ios خواهد شد. 
همانطور که حدس زدید٬ فعلا کاربران ویندوز امکان نصب Deskconnect را نخواهند داشت.

 

برچسب ها:

بدون برچسب

دیدگاه ها ۳

  1. Maham

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ ۰:۱۶ ق٫ظ

    خیلی خوب،خیلی هم عالی 😉

  2. احسان

    ۱۳ دی ۱۳۹۲ ۵:۳۶ ب٫ظ

    سلام من نمی تونم اکانت درست کنم خطای ssl میده اگر ممکنه راهنمایی کنید خیلی ممنون

  3. ehsan

    ۶ خرداد ۱۳۹۳ ۱۲:۳۰ ب٫ظ

    koOli mrC / kheyli karbordie

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights